    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: M-bank ikona debilizmu.
    Date: Thu, 26 Nov 2015 13:54:37 +0900

    On 11/26/2015 07:37 AM, Marek wrote:
    > Aby
    >
    > Na pewno to nie jest powód, z którego zablokowano Ci dostęp.

    Też mi się tak wydaje.

    Ostatnich kilka lat w zasadzie nie ma mnie w Polsce, jeżdżę po świecie,
    czasem w dość egzotyczne miejsca, i jeszcze żaden bank nie zablokował mi
    dostepu online z tego powodu (włączając w to mBank).

    Loguję się oczywiście z własnego laptopa, do głowy by mi nie przyszło
    żeby logować się do banku z "kafejki internetowej".

    Chociaż przebywanie za granicą spowodowało:

    - zablokowanie kilka lat temu karty przez Alior podczas pobytu w Japonii

    - ciekawostka z PayPalem - będąc za granicą, da się zalogować do
    interfejsu online, i generalnie działa. Czasami jednak nie da się wysłać
    pieniędzy do różnych osób, i support nie wie dlaczego, tłumaczy się
    "wyrafinowanymi zabezpieczeniami" i "sugerujemy, żeby pan przelał
    pieniądze do tej osoby za pomocą zwykłego banku".

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com