  • 1. Data: 2003-02-02 21:07:15
    Temat: Lukasiewicz - ktos slyszal?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jakos tak przycichlo w prasie nic nie slychac - ostatnio tylko bodaj
    Wojtek F. wynalzl, ze szuka ludzi we Wroclawiu (huh, czemu nie w Wawie
    ;).
    Slyszal ktos co tam sie dzieje?

    I z innej beczki - zalozmy, ze rzeczywiscie chce jeszcze (bo chyba
    mial rezygnowac?) zrobic internetowy bank dla VIPow.
    Jak mi sie wydaje sam model bylby zblizony bardziej do Multibanku niz
    do mBanku, ale no wlasnie - coz takiego mozna wymyslec, zeby
    przyciagnac ludzi z Kasa?
    No i ciekawe jaka kasa - bo w sumie to takim teraz bankiem jest
    Fortis.
    Ma bankowosc elektroniczna, corporate banking (home banking),
    doradcow, pakiety.
    Czym taki bank mozna jeszcze przebic?
    Bo w sumie jak da podobna oferte z mniejsza iloscia oddzialow...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-02-02 21:32:14
    Temat: Re: Lukasiewicz - ktos slyszal?
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Jak mi sie wydaje sam model bylby zblizony bardziej do Multibanku niz
    > do mBanku, ale no wlasnie - coz takiego mozna wymyslec, zeby
    > przyciagnac ludzi z Kasa?

    po pierwsze obsluga, po drugie obsluga, po trzecie obsluga.

    > Czym taki bank mozna jeszcze przebic?

    Obsluga ;-)

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 3. Data: 2003-02-02 21:33:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Obsluga ;-)

    Hi, hi, hi. No tak :)Czyli z jakosci obslugi zrobic glowna przewage
    konkurencyjna, a oferte co najmniej taka jak Fortisowa...
    Ech - pewnie nie bedzie kont "dla plebsu" i nie bede sie denerwowal,
    ze w Iewicz banku (pewnie tak go teraz nazwie ;) nie dali mi VC ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2003-02-03 07:25:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Feb 2003 22:32:14 +0100, "Gregory BRZESKI"
    <g...@u...to-takze.webcorp.pl> wrote:

    >Obsluga ;-)

    IMO elastycznosc. Mozliwosc podejscia indywidualnie do kazdej sytuacji
    (szczegolnie jesli chodzi o produkty kredytowe) a nie postepowanie
    tylko scisle wg ustalonych z gory procedur.
    Oczywiscie zeby cos takiego bylo realne oferta nie moze byc skierowana
    do klienta masowego, ilosc obslugiwanych osob musi byc ograniczona.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2003-02-03 09:06:57
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:b1k19r$rns$1@news.onet.pl...
    > Jakos tak przycichlo w prasie nic nie slychac - ostatnio tylko bodaj
    > Wojtek F. wynalzl, ze szuka ludzi we Wroclawiu (huh, czemu nie w Wawie
    > ;).

    A gdzie nimy ma szukać jak jest z Wrocławia i zna to miasto i ludzi?
    W końcu z Wrocławia i okolic jest 12 noblistów, a ilu z jest z Warszawy :-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-02-03 09:22:34
    Od: s...@p...onet.pl

    > A gdzie nimy ma szukać jak jest z Wrocławia i zna to miasto i ludzi?
    > W końcu z Wrocławia i okolic jest 12 noblistów, a ilu z jest z Warszawy :-)
    >
    > Piotrek

    zapachniało zaściankiem...

  • 7. Data: 2003-02-03 17:33:53
    Od: s...@p...onet.pl

    Tak, projekt rozwija się podobno dymamicznie - we Wrocławiu.
    Regularnie pojawiają sie ogłoszenia rekrutacyjne(to na pewno).

    Jeżeli chodzi o nazwę to podobno jeszcze nie wiadomo(prasa).
    Trwają prace nad restrukturyzacją kupionych banków.

    p.s.
    Jak będziesz zainteresowany przeprowdzką do Wrocławia i pracą w nowym banku to
    podaje adres gdzie można wysłać CV: n...@l...com.pl(LOOK Finasowanie
    Inwestycji).

    cześć