  • Data: 2002-12-03 16:54:52
    Temat: Re: [Lukas] zrywanie lokat
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asi9tj$sd6$1@topaz.icpnet.pl...

    > Zauwazylem ostatnio czeste bledy przy edycji zlecen itp. Pomaga
    manipulacja
    > serwerem proxy (wylaczenie proxy).

    Witam
    Ja również zauważyłem złe działanie wewnętrznej strony Lukas e-Banku od
    kilku dni. Pojawia się nagle komunikat, że opuszczam strefę bezpieczną
    (szyfrowaną SSL) a następnie " Nie można wyświetlić strony ". W czasie
    aktualizacji stanu rachunku, dzieje się tak co chwilę ! Lukas coś kombinuje
    z protokołem zabezpieczeń transmisji, co widać po komunikacie banku o
    potrzebie ustawienia w stan aktywny SSL 3.0 oraz TLS 1.0 w przeglądarce
    Internet Explorer.
    --
    Pozdrawiam, Joker
    W moim adresie e-mail należy usunąć pierwszy znak "_" (antyspam).