  • 1. Data: 2003-06-09 14:08:46
    Temat: [Lukas] zamknięcie konta tylko osobiście?
    Od: "scndrl" <p...@r...ro>

    W infolinii powiedziano mi, że konto w Lukasie można zamknąć tylko składając
    osobistą witytę w oddziale. Czy faktycznie nie ma możliwości wypowiedzenia
    umowy listownie? Czy ktoś z was miał doświadczenia z tym związane?

    pozdrawiam,
    scndrl

  • 2. Data: 2003-06-09 15:37:54
    Temat: Re: [Lukas] zamknięcie konta tylko osobi?cie?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "scndrl" <p...@r...ro> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobistą witytę w oddziale. Czy faktycznie nie ma możliwości wypowiedzenia
    > umowy listownie? Czy ktoś z was miał doświadczenia z tym związane?

    zamyklaem ostatnio kk, maly koszmar, dopiero po awanturze dostalem pisemna
    informacje, ze zlozylem taka dyspozycje (wzieilo toto moje karty i nie
    wydajac mi zadego pisemnego zaswiadczenia powiedzialo - "to juz wszystko" -
    h e h e)
    mam nadzieje, ze to tylko taki wyjatkowo matołkowy oddzial (krakow
    kalwaryjska) bo tak nie powinno byc w zadnym banku, nawet z najbardziej
    debilna obsluga,
    ale bylo tu kilka wypowiedzi, ze nie mieli z tym zadnych problemow -
    oczywiscie tylko osobiscie w oddziale

  • 3. Data: 2003-06-09 16:33:12
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    "scndrl" <p...@r...ro> wrote in message news:bc24dp$4lu$1@news.onet.pl...
> [...]
    > osobistą witytę w oddziale. Czy faktycznie nie ma możliwości wypowiedzenia
    > umowy listownie? Czy ktoś z was miał doświadczenia z tym związane?

    chyba nie
    na grupie poki co wszyscy otwieraja konta w Lukasie wiec
    w zamykaniu nie ma jeszcze doswiadczenia

    PiotR

  • 4. Data: 2003-06-10 08:56:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > ale bylo tu kilka wypowiedzi, ze nie mieli z tym zadnych problemow -
    > oczywiscie tylko osobiscie w oddziale

    A czy to jest napisane w regulaminie, że osobiście? Czy też jest to
    niezgodna z umową praktyka banku?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-06-10 10:03:25
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > na grupie poki co wszyscy otwieraja konta w Lukasie wiec
    > w zamykaniu nie ma jeszcze doswiadczenia

    Oj, zamykaja, zamykaja :)
    Mi sie udalo bez (prawie) problemow. Infolinia powiedziala, ze jak zloze
    wizyte w oddziale, to wszystko zalatwie od reki. No i okazalo sie, ze bede
    musial przyjechac jeszcze raz, po tygodniu, bo nie moze mi panienka zamknac
    konta, tylko najpierw musi dezaktywowac karte.
    Na moje pytanie, czemu musze czekac 7 dni, skoro to VE, wiec ewentualne
    blokady bylyby widoczne, nie potrafila odpowiedziec, mówi: system tak ma. No
    i przez ten system musialem sie pofatygowac drugi raz. Potem poszlo gladko.

    Moja przygoda z Lukasem nauczyla mnie, zeby unikac banku, ktory jest pseudo
    internetowy. Gdy ktos chce marmurek, zaklada marmurek. Ja mialem nadzieje,
    ze zakladam internetowe konto, a w rzeczywistosci ze wszystkim powazniejszym
    trzeba sie pofatygowac do oddzialu. W moim przypadku 40 km.

    pzdr
    Seb

  • 6. Data: 2003-06-10 10:12:56
    Temat: Re: [Lukas] zamknięcie konta tylko osobiœcie?
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    scndrl <p...@r...ro> napisał(a):

    > W infolinii powiedziano mi, że konto w Lukasie można zamknšć tylko składajšc
    > osobistš witytę w oddziale. Czy faktycznie nie ma możliwoœci wypowiedzenia
    > umowy listownie? Czy ktoœ z was miał doœwiadczenia z tym zwišzane?

    Banki stosuja takie sztuczki zeby zniechecic klientow do zamykania rachunkow.
    Ale nie maja do tego prawa - wystarczy twoje pismo z prosba o zamkniecie
    wyslane listem poleconym albo zostawione w banku i musza na jego podstawie
    wykonac zamkniecie konta. Inaczej wygralbys kazda sprawe z bankiem
    uzasadniajac ze nie wykonali twojej pisemnej dyspozycji. Mi tez usilowano
    wmowic przy zamykaniu konta w ING ze musza byc obecni FIZYCZNIE
    wspolwlasciciele konta do jego zamkniecia. Poniewaz mialem pismo podpisane
    przeze mnie i przez zone (byla wspolwlascicielem) zazadalem potwierdzenia na
    kopii jego przyjecia i wyszedlem. Minal tydzien i konto mi zamkneli. Tak wiec
    bank musi respektowac pisemne dyspozycje klientow i nie moze wymagac jego
    fizycznej obecnosci.

    D.

  • 7. Data: 2003-06-10 10:59:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiec
    > bank musi respektowac pisemne dyspozycje klientow i nie moze wymagac jego

    Mój polecony z wypowiedzeniem umowy wysłany do BZWBK pozostał bez echa ;]
    Natomiast na pytanie o wyjaśnienie sytuacji zadane przez pocztę wewnętrzną
    dostałem odpowiedź, że mam się skontaktować z oddziałem ;]]

    Ciekawe co będzie dalej...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-06-14 15:45:07
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > wyslane listem poleconym albo zostawione w banku i musza na jego podstawie

    Dokładnie tak, te sprawy reguluje KPA. Dla większego bezpieczeństwa
    własnego można wysłać ten polecony 'za zwrotnym potwierdzeniem odbioru'.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 9. Data: 2003-06-14 15:56:12
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Mój polecony z wypowiedzeniem umowy wysłany do BZWBK pozostał bez echa ;]

    Tzn. nie wysłali Ci potwierdzenia zamknięcia rachunku ?
    To nic nie znaczy, rzekłbym - to prawie standard w naszych bankach. Ważne,
    że konto zamkną. Tyle, że aby się o tym przekonać będziesz musiał podreptać
    do oddziału :). I o to chodzi; być może po drodze się rozmyślisz :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 10. Data: 2003-06-15 09:36:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. nie wysłali Ci potwierdzenia zamknięcia rachunku ?

    Nie wysłali.

> [...]
    podreptać
    > do oddziału :). I o to chodzi; być może po drodze się rozmyślisz :)

    Może kiedyś zamkną ;]
    Szczerze mówiąc zupełnie się tym nie przejmuje, bo to ich problem. Ja mam
    potwierdzenie odbioru mojego wypowiedzenia i jeśli kiedyś coś będą ode mnie
    chcieli (jakąś kasę), to się niestety rozczarują.

    Pozdrawiam,
    Washko