  • 1. Data: 2003-08-11 15:47:42
    Temat: [Lukas] prowizja za przekroczenie salda
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    bank pobrał ode mnie prowizję za przekroczenie salda. Nie posiadam
    kredytu w koncie, a tak się złożyło, że spłynęła płatność i bank
    musiał udzielić mi ogromnego kredytu - 4,60 zł, za co policzył sobie
    30 zł prowizji.

    Teraz moje pytanie: kto ma pilnować salda? Ja, czy bank? Moim zdaniem
    jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.

    Czy mieliście podobną sytuację? Jak sobie z tym poradziliście?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-08-11 16:23:35
    Temat: Re: [Lukas] prowizja za przekroczenie salda
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wozik <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@6...233.128.18..
    .

    > Teraz moje pytanie: kto ma pilnować salda? Ja, czy bank?

    Zdania są podzielone, ale raczej ty...

    >Moim zdaniem
    > jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.

    Masz w TOiP, z którą zapoznałeś się przy zakładaniu konta pozycję, która
    mówi o tej opłacie... Więc jawne, ale chyba nie wyłudzenie...

  • 3. Data: 2003-08-11 16:27:06
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.
    >
    > Czy mieliście podobną sytuację? Jak sobie z tym poradziliście?

    Twoim obowiązkiem jest pilnowanie salda.
    Bank pobrał prowizję zgodnie z TOiP - dostępna jest na stronie internetowej
    i placówkach.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-11 16:31:37
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>

    Wozik wrote:
    [...]
    > Teraz moje pytanie: kto ma pilnować salda? Ja, czy bank? Moim zdaniem
    > jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.
    [...]

    Jakie znowu wyłudzenie?
    Paragraf 25 regulaminu: Posiadacz konta może dysponować środkami
    pieniężnymi do wysokości salda dostępnego.

    Zadysponowałeś środkami powyżej dostępnego salda, za co została
    pobrana opłata zgodnie z tabelą opłat i prowizji. Co innego
    miałby zrobić bank?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]

  • 5. Data: 2003-08-11 16:32:19
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    Przekroczenie salda na rachunku bieżącym lub dopuszczalnego limitu
    pożyczki - 3% min.30PLN + odsetki karne.
    http://www.lukasbank.pl/download/toip.pdf

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2003-08-11 16:33:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.
    >
    > Czy mieliście podobną sytuację? Jak sobie z tym poradziliście?

    Poszło na priva pisemko. Lukas po tym piśmie oddał 30 PLN.

    W skrócie: gdyby lukas miał dobry online'owy system - pobieranie opłat za
    przekroczenie salda byłoby OK. Ale taka opłata za choćby grosikowy debet
    przz jeden dzień przy tym lukasowym badziewiu - to po prostu kpina i
    chamstwo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-08-11 16:39:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Przekroczenie salda na rachunku bieżącym lub dopuszczalnego limitu
    > pożyczki - 3% min.30PLN + odsetki karne.
    > http://www.lukasbank.pl/download/toip.pdf

    A czy on zanegował istnienie takiej opłaty? Czy może zasadność jej
    pobierania?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-08-11 16:57:09
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> dnia 11 sie 2003 napisał(a):

> [...]
    > choćby grosikowy debet przz jeden dzień przy tym lukasowym
    > badziewiu - to po prostu kpina i chamstwo.

    Dziękuję, mam nadzieję, że mi także zwrócą forsę.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 9. Data: 2003-08-11 16:57:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com> napisał w
    wiadomości news:bh8gc1$qvh$1@absinth.dialog.net.pl...

    > [...]
    > [...]
    >
    > Jakie znowu wyłudzenie?

    Zbyt duże słowo. Ja bym to nazwał chamstwem i lekceważeniem klienta. A na
    pewno nie realizowaniem hasła 'tak powinno być w każdym banku'...

    Bo niedługo to w TOiP będą zapisy, że podrapanie się za prawym uchem
    kosztuje 0,6% wpłaconej ostatnio kwoty minimum 15 PLN. I to też będzie
    jawne. :-) Ale czy uczciwe i normalne. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-08-11 16:59:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Dziękuję, mam nadzieję, że mi także zwrócą forsę.

    Jeszcze komuś to pismko? Bo wywalam i znowu będę musał szukać w archwium
    mailowym, jak ktoś będzie w potrzebie. :-)

    PS kumpel też tak miał i też oddali

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara