  • 11. Data: 2002-06-03 13:14:40
    Temat: Re: Lukas: pierwszy Elixir przychodzacy
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał:

    > Ale wiesz co? Mgliscie pamietam, ze lokaty zakladane sa o polnocy, wiec
    > wydaje mi sie, ze mozna zalozyc taka lokate (ignorujac ostrzezenie) i
    > wtedy jak srodki sie znajda do konca dnia, to zostanie zalozona, a jak
    > nie, to nie zostanie i juz. Pytalem raniutko o to na pbb, czy dobrze
    > pamietam, ale nikt nie odpowiedzial na razie. Ale chyba nic nie szkodzi
    > sprobowac.

    Pieniążki z mBanku wyszły dzisiaj pierwszą sesją, a teraz (15:10)
    kasa jest na koncie w Lukasie i lokatka na 90 dni założona (8,80%) ;-)
    Jeśli pierszą sesją puściłeś z mBanku to też już powinieneś mieć.

    hosi

  • 12. Data: 2002-06-03 13:18:01
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał:

    > a co zakladasz, 90 dni stałą, nie?

    Nie inaczej ;-)

    hosi

  • 13. Data: 2002-06-03 13:19:05
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    hosi <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> pisze:

    > Pieniążki z mBanku wyszły dzisiaj pierwszą sesją, a teraz (15:10)
    > kasa jest na koncie w Lukasie i lokatka na 90 dni założona (8,80%) ;-)

    I u mnie na tyle samo - tak dni jak i % ;-) Chyba mamy podobne strategie
    inwestycyjne :)

    > Jeśli pierszą sesją puściłeś z mBanku to też już powinieneś mieć.
    No i właśnie mam, ale o 15:04 jeszcze nie było.

  • 14. Data: 2002-06-03 19:16:06
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem? Druga wczesniej niz pierwsza?

    Ojejku! Patrzyłem na sesje wychodzące..., a przecież do zakładania lokaty nie
    używa się elixiru wychodzącego. Ech... :I
    Przepraszam. ;((

  • 15. Data: 2002-06-03 22:22:29
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> wrote in message
    > minik <m...@m...net> pisze:

    > Doliczam 1,5h do pierwszej sesji, czyli 13:30, a o 14:30 jeszcze nie
    > było. Nie powinno byc recznie ksiegowane, bo to stala definicja, zawsze
    > dochodzilo szybko.

    nie boj nie boj... dojda tak ok. 16

    a lokate jak zalozysz dzisiaj to i tak ja ujrzysz dopiero jutro z data
    dzisiajsza po nocnym przetwarzaniu

    -adrian

  • 16. Data: 2002-06-04 04:43:27
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    AK <a...@w...pl> pisze:

    > nie boj nie boj... dojda tak ok. 16
    doszły między 15:04 a 15:12

    > a lokate jak zalozysz dzisiaj to i tak ja ujrzysz dopiero jutro z data
    > dzisiajsza po nocnym przetwarzaniu

    Ujrzałem ją juz jako zalozona wczoraj jeszcze. Pewnie dzieki przyciskowi
    "Aktualizuj".

  • 17. Data: 2002-06-04 07:27:30
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@w...pl> napisał:

    > a lokate jak zalozysz dzisiaj to i tak ja ujrzysz dopiero jutro z data
    > dzisiajsza po nocnym przetwarzaniu

    To bardzo interesujące. Ja wczoraj założyłem i po ok. 10min. miałem ją
    już jako aktywną (oczywiście jednocześnie dostępne środki się odpowiednio
    zmniejszyły na rachunku).

    hosi

  • 18. Data: 2002-06-04 15:25:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > To bardzo interesujące. Ja wczoraj założyłem i po ok. 10min. miałem ją
    > już jako aktywną (oczywiście jednocześnie dostępne środki się odpowiednio
    > zmniejszyły na rachunku).

    dodam ze nie wymaga to wykonania aktualizuj.

    pozdrawiam

    romekk

  • 19. Data: 2002-06-04 22:13:47
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message

    > dodam ze nie wymaga to wykonania aktualizuj.

    rzeczywiscie, bardzo interesujace... u mnie nie bylo takiego zjawiska -
    sprobuje przyjrzec sie temu przy okazji zakladania kolejnej lokaty

    -adrian