  • 1. Data: 2006-01-24 11:11:14
    Temat: [Lukas][eKonto-PRO] drukowanie potw. przelewu?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    Witam,
    Czy w w/w koncie mozna wydrukowac sobie potwierdzenie wyslania przelewu?
    W historii jest taki smieszny przycisk "Zamów potwierdzenie" - jak on dziala i
    co on robi? Czy jak klikne to pobierze mi jakas oplate?

    Michal

  • 2. Data: 2006-01-24 11:29:21
    Temat: Re: [Lukas][eKonto-PRO] drukowanie potw. przelewu?
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 12:11- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal M, gdy pisał(a):

    A co na ten temat mówi TOiP?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2006-01-24 11:37:20
    Od: Michal M <w...@...pl>

    yayco wrote:
    > 2006-01-24 12:11- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Michal M, gdy pisał(a):

    > A co na ten temat mówi TOiP?

    1zl w placowce a 2zl jak sie zamowi przez net? (dno)

    ale bardziej chodzi mi o to czy moge sobie sam wydrukowac (za darmo) takie
    potwierdzenie jak np w mBanku czy Raiffesen banku?

  • 4. Data: 2006-01-24 11:40:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michal M wrote:

    > 1zl w placowce a 2zl jak sie zamowi przez net? (dno)
    >
    > ale bardziej chodzi mi o to czy moge sobie sam wydrukowac (za darmo)
    > takie potwierdzenie jak np w mBanku czy Raiffesen banku?

    Nie ma takiej możliwości. Ja drukuję przelew z historii albo z listy
    zlezeń (czy jak to sie tam nazywa). Ten drugi wydruk jest lepszy bo
    wyraźnie jest podany status "wykonany"

  • 5. Data: 2006-01-24 13:39:08
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Nie ma takiej możliwości. Ja drukuję przelew z historii albo z listy
    > zlezeń (czy jak to sie tam nazywa). Ten drugi wydruk jest lepszy bo
    > wyraźnie jest podany status "wykonany"

    jest tez chyba opcja zrzucenia historii do pliku tekstowego (.csv)

  • 6. Data: 2006-01-26 19:29:55
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Michal M" <w...@...pl> wrote in message

    > jest tez chyba opcja zrzucenia historii do pliku tekstowego
    > (.csv)

    Tylko, ze od poczatku nie dziala, i nie wiadomo, kiedy bedzie.
    A na zapytanie, kiedy *beda wiedzieli* kiedy zacznie dzialac,
    odpowiedz brzmi: jak tylko bedziemy wiedzieli, kiedy bedziemy
    wiedzieli, kiedy zacznie dzialac, to pana powiadomimy :-)))

    witrak()

  • 7. Data: 2006-01-26 21:06:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal M napisał(a):

    > 1zl w placowce a 2zl jak sie zamowi przez net? (dno)

    70 groszy dla banku (nie licząc kosztów przesyłki pocztowej) za
    potwierdzenie przelewu to Twoim zdaniem dno?

    Najpierw zobacz ile takie potwierdzenia kosztują gdzie indziej...

  • 8. Data: 2006-01-27 07:27:21
    Od: habek <h...@o...pl>

    > Tylko, ze od poczatku nie dziala, i nie wiadomo, kiedy bedzie.
    Dziwne rzeczy piszesz. U mnie zawsze działało. Przed chwilą na wszelki
    wypadek sprawdziłem i... działa.

  • 9. Data: 2006-01-27 09:52:19
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Najpierw zobacz ile takie potwierdzenia kosztują gdzie indziej...

    nie potrzebuje oficjalnego potwierdzenia z banku - wystarczy mi to co sam moge
    druknac np w mBanku/vwbanku/raiffeisenie/inteligo a w lukasie nie i to jest dno
    (ze nie ma tej bezplatenj wersji)

    ps
    jak dawalem platne ogloszenie w gazecie (ze 3 lata temu) to wystarczyl im
    screenshot potwierdzenia z mBanku w .jpg wyslany mailem...