    From: "tompus" <t...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Date: Fri, 9 Aug 2002 00:39:25 +0200

    > (widoczne na WWW i to nawet bez
    > odświeżania salda).
    Mówisz o przycisku "Aktualizuj" w zakładce "Stan konta"? Wybaczcie moją
    dociekliwość, ale zawsze myślałem, że przycisk ten służy do odświeżania
    stanu konta o te operacje, które zostały dokonane po wejściu na stronę i w
    trakcie jej oglądania. Ale dzisiaj wszedłem na stronę Lukasa chcąc
    sprawdzić, czy oczekiwany przelew już doszedł. System twierdził, że nie.
    Nacisnąłem owy przycisk i... nagle okazało się, że przelew już znajduje się
    na moim koncie. Było późno w nocy, więc sytuacja nadejścia przelewu w tym
    czasie nie wchodziła w grę. Jaka jest więc jego funkcja i dlaczego system
    podaje aktualne dane dopiero po jego naciśnięciu?
    Pozdr.
    Wojtek