  • 21. Data: 2005-01-26 09:13:00
    Temat: Re: Lukas Onet MC - jak szybka zmiana salda KK po przelewie wewn.?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ct4o4g$v16$...@p...fkz.com.pl,
    dx <d...@f...com.pl>:

    > I niestety jest to prawda, przecwiczone na wlasnej skorze....
    > pzdr, darek

    Potwierdzam i przestrzegam - srodki pojawily sie dopiero dzis rano...

    --
    Robert

  • 22. Data: 2005-01-26 09:55:16
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    >Potwierdzam i przestrzegam - srodki pojawily sie dopiero dzis rano...

    Ano, pamietam jak kupowalem bilety lotnicze, akurat byla bardzo fajna
    promocja, wiedzialem, ze na powrot zabraknie zabraknie mi kasy wiec
    czym predzej przelalem odp. kwote na konto MC, saldo zmienilo sie w moim
    przypadku dopiero po 3 dniach roboczych a bilety powrotne musialem kupic
    juz sporo drozej.
    Wlasciwie to zniechecilo mnie do tej karty, korzystam z konkurencji.
    Pozdr., darek