  • 1. Data: 2004-06-25 20:25:01
    Temat: [Lukas KK] Czy ja dobrze kombinuję?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam KK VC Lukasa, TOiP tutaj:
    http://www.lukasbank.pl/oferta_visaclassic_tabela1.a
    sp
    była wydana za darmo do e-konta pro, za drugi rok teoretycznie obowiązuje
    opłata 57zł
    jeżeli ją zastrzegę przed upływem 1.-go roku to powinienem dostać duplikat
    za darmo /podejrzewam, że duplikat nie będzie miał "valid thru" taki jak
    pierwsza tylko o jakiś rok dalej?/
    A więc niejako przedłużę sobie promocję darmowej VC na następny rok?
    Czy też może coś pominąłem w swoich rozważaniach -
    czy ja dobrze kombinuję?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 2. Data: 2004-06-25 20:39:30
    Temat: Re: [Lukas KK] Czy ja dobrze kombinuję?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy też może coś pominąłem w swoich rozważaniach -
    > czy ja dobrze kombinuję?

    Przeczytaj czym jest duplikat :-) i sam odpowiesz na swoje pytanie :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-06-25 21:05:43
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    JaKi napisal/a:
    > Przeczytaj czym jest duplikat :-) i sam odpowiesz na swoje pytanie :-)

    gdzie? w encyklopedii? w lukasopedii? podaj linka
    na zdrowy, chłopski rozum spodziewam się, że wydadzą mi duplikat ważny do
    2005 a nie do np. lipca 2004 (np. w fortisie po zniszczeniu karty wydali
    duplikat ważny 12 m-cy od chwili wydania).
    ATSD - gdzie jest teraz jakaś promocja KK za darmo /oprócz takich gdzie
    trzeba płacić 6,50/m-c/?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-06-25 21:15:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > duplikat ważny 12 m-cy od chwili wydania).
    > ATSD - gdzie jest teraz jakaś promocja KK za darmo /oprócz takich gdzie

    Za
    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/3BD9AF807D76
    13D2412565BA0022CCA0.php

    duplikat odpis, kopia, wtórnik, drugi egzemplarz dokumentu. Etym. - łac.
    duplicatus p.p od duplicare 'podwajać' z duplex 'podwójny', por.
    reduplikacja.

    Duplikat - czyli plastik z naniesionymi IDENTYCZNYMI danymi jak na orginale

    Po zniszczeniu dostałeś NOWA karte - na 90% z nowym numerem karty.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-06-25 21:23:11
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > ATSD - gdzie jest teraz jakaś promocja KK za darmo /oprócz takich gdzie
    > trzeba płacić 6,50/m-c/?

    W Multibanku do końca miesiąca, chyba że znów przedłużą.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-25 21:37:29
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    JaKi napisal/a:

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/3BD9AF807D76
    13D2412565BA0022CCA0.php

    Stuktotne dzięki za obszerne wyjaśnienia, Efendi :))
    wprawdzie nie udało nam się tutaj zasięgnąć opinii praktyka, ale słownikowa
    definicja też nie w kij dmuchał ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 7. Data: 2004-06-25 22:49:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > W Multibanku do końca miesiąca, chyba że znów przedłużą.

    Wtedy zeszłoroczni amatorzy darmowych kart dostaliby nowe, też darmowe.
    Obawiam się że to nie chwyci - a szkoda.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-06-25 22:56:21
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

> [...]
    > A więc niejako przedłużę sobie promocję darmowej VC na następny rok?
    > Czy też może coś pominąłem w swoich rozważaniach -

    ja w tym kombinowaniu to rozgraniczylbym date waznosci karty od
    naliczenia oplaty rocznej za uzytkowanie...

    czyli plastik moze i bedzie mial date waznosci o rok dluzsza ale to nie
    zmienia
    sprawy z naliczeniem oplaty

    pozdro
    SirmarK

  • 9. Data: 2004-06-26 00:37:22
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Kozlowski napisal/a:

> [...]
    > naliczenia oplaty rocznej za uzytkowanie...
    >
    > czyli plastik moze i bedzie mial date waznosci o rok dluzsza ale to

    OK, więc zacznijmy podsumowywać dyskusję i przy okazji może uda się
    przetrzeć szlak tym, którzy mają KK Lukasa ale nie są specjalnie przywiązani
    do tego brandu:
    - za drugi rok użytkowania KK Lukasa trzeba zapłacić 57 zł ("opłata roczna
    wykazywana na pierwszym wyciągu w każdym drugim roku ważności karty" -
    przypis nr 1)
    - zastrzeżenie karty jest darmowe
    - wydanie duplikatu zastrzeżonej jest darmowe - ("0 PLN za pierwszą kartę
    wydaną w miejsce zastrzeżonej oraz za pierwszy duplikat w trybie
    normalnym[5](...)") - a wspomniany przypis 5. mówi: "klient może tylko raz
    skorzystać z tej formy promocji"

    Teraz trzeba sprawdzić empirycznie, z jakim terminem ważności lukas wydaje
    karty w miejsce zastrzeżonych i w zależności od daty cieszyć się przez
    kolejny rok darmową kartą albo przejść do Milenium czy gdzieś indziej, w
    zależności kto urządza w danym miesiącu promocję (np. Multibank jak ktoś
    sugeruje).

    Potencjalną pułapką jest to, że druga karta zostanie wydana z terminem
    ważności dłuższym niż pierwsza, ale każą nam za nią zapłacić za następny rok
    użytkowania niejako za pierwszą (jako pieniacz nie mogę się uczywiście na to
    zgodzić tylko od razu muszę zareklamować takie usługi :))
    Jeżeli bowiem zgubię kartę to w myśl regulaminu dostaję albo
    - duplikat (zgodnie z definicją, którą znalazł Czcigodny Efendi JaKi, jest
    to kopia oryginału i nie powinna być ważna dłużej niż pierwsza karta)
    - "kartę wydaną w miejsce zastrzeżonej" - nie wiem jaki ma termin
    przydatności ani nawet czym się różni od duplikatu (JaKi pomóż!), ale jej
    wydanie po raz pierwszy jest darnowe, a i za użytkowanie wypadałoby zapłacić
    dopiero za drugi rok (tutaj jest właśnie pole sporne z Lukasem, na którym
    zamierzam powojować, jeżeli będę miał czas :))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 10. Data: 2004-06-26 06:45:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Wtedy zeszłoroczni amatorzy darmowych kart dostaliby nowe, też darmowe.
    > Obawiam się że to nie chwyci - a szkoda.

    A to dlaczego? Promocja nie obejmuje przecież odnowienia karty, tylko jest
    udzielana przy wydawaniu nowej. Żeby skorzystać z promocji, to dotychczasowi
    posiadacze musieliby wypowiedzieć umowę karty w stosownym terminie i złożyć
    zupełnie nowy wniosek.