  • 11. Data: 2003-01-15 22:29:54
    Temat: Re: [Lukas] I znów awaria...
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b04md1$7lv$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Byłam dzisiaj u nich w oddziale

    No wlasnie, juz mozemy witac w gronie Pro? ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-15 22:43:35
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No wlasnie, juz mozemy witac w gronie Pro? ;)

    Nie, wpłacałam urobek gotówkowy ;-))), który jutro sobie grzecznie do mBanku
    wędruje.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-01-15 22:54:15
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Poproszę o szczegóły!
    >
    > (Kawę suszą i do słoiczków?)

    Komputery rozkładają na części
    Kawy już nie było - wysuszyli w zeszłym tygodniu, nie słyszałeś o tym ;) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-15 22:56:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b04opp$cpc$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Komputery rozkładają na części
    Aktualizacja sprzętowa.

    > Kawy już nie było - wysuszyli w zeszłym tygodniu, nie słyszałeś o tym
    > ;) ?

    Nie słyszałem, ale ostatnio jak byłem, to wodę suszyli. No ale to było w
    Poznaniu, myślałem, że to taki zwyczaj ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-15 23:02:21
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Nie słyszałem, ale ostatnio jak byłem, to wodę suszyli. No ale to
    > było w Poznaniu, myślałem, że to taki zwyczaj ;)

    A widzisz, we Wrocławiu już mieli kawę ususzoną ;) Widać, gdzie jest
    centrala banku.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-01-16 10:26:56
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nie, wpłacałam urobek gotówkowy ;-))), który jutro sobie grzecznie do mBanku
    > wędruje.

    Nie bałaś się, że Ci się ten urobek zasuszy razem z kawą i nie powędruje do
    mBanku?
    Odważna jesteś :O