  • 1. Data: 2003-01-14 18:53:58
    Temat: [Lukas] I znów awaria...
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    No to już chyba częściej nie ma dostępu niż jest... pewnie gdy naprawią
    będzie "serwer zajęty" - i tak w kółko...

    Zakładam konto w MBanku...

    --
    Konrad...

  • 2. Data: 2003-01-14 19:02:53
    Temat: Re: [Lukas] I znów awaria...
    Od: "Jacek" <j...@j...net>

    Chyba nie masz racji, LUKAS działa !

  • 3. Data: 2003-01-14 19:04:41
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Użytkownik "Konrad" <K...@...com> napisał w wiadomości
    > No to już chyba częściej nie ma dostępu niż jest... pewnie gdy naprawią
    > będzie "serwer zajęty" - i tak w kółko...
    >
    > Zakładam konto w MBanku...

    Już chyba działa... chyba - bo się aktuuuuaaaalizujeeeeeee......
    BTW - Dlaczego tytuł strony gdzie koresponduję z bankiem to "FAQ" ?
    Przyznam - że z FAQ ma wspólne jedynie pytania...

    --
    pozdrawiam
    Konrad

  • 4. Data: 2003-01-14 21:33:08
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Jacek,
    w wiadomości
    <EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801F1DE0F@jplwant003
    .jasien.net> z
    2003-01-14 20:02:53 przeczytałem:

    > Chyba nie masz racji, LUKAS działa !

    chyba ma racje, ze chce zalozyc konto w mBanku ;-)
    na co wy wszyscy (nieposiadacze) czekacie? :-)
    Laik

  • 5. Data: 2003-01-15 07:22:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801F1DE0F@jplwan
    t003.jasien.net,
    Jacek wrote:
    > Chyba nie masz racji, LUKAS działa !

    To zalezy - ja obserwuje, ze cos przestalo mi od wczoraj dzialac "szybkie
    logowanie" od razu na wybrany rachunek

    https://e-bank.lukas.com.pl/lukas/lukas2_rachunek?r=
    12341234

    natomiast dziala "zwykle" logowanie.

    To znaczy szybkie logowanie jakby tez tez dziala, ale tylko jesli niedawno
    temu bylo zwykle logowanie (choc po wygasnieciu sesji).

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-15 21:54:09
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > To znaczy szybkie logowanie jakby tez tez dziala, ale tylko jesli niedawno
    > temu bylo zwykle logowanie (choc po wygasnieciu sesji).

    Też mi nie działa, z tą różnicą, że ani na "szybkim", ani na "zwykłym".

    Zachowanie b. dziwne i nietypowe:
    Oczekiwanie nawet do godziny nie skutkuje otwarciem rku.
    Po nastawionym czasie wygaszenia monitora, ruch myszą powoduje pojawienie się
    ekranu czarnego, za wyj. pasków: górnego i dolnego.
    Wodzenie myszą po tym czarnym polu powoduje to, że kursor zmienia sie
    naprzemian ze sztrzałki na "I", a w niektórych obszarach na strzałkę z
    klepsydrą.

    Co jest?

  • 7. Data: 2003-01-15 21:55:57
    Od: z...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-01-15 22:01:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co jest?

    W sumie nic - tylko interes zwijaja :)))))

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-01-15 22:13:20
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > W sumie nic - tylko interes zwijaja :)))))

    Byłam dzisiaj u nich w oddziale - zwijają na całego :)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-01-15 22:27:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b04md1$7lv$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Byłam dzisiaj u nich w oddziale - zwijają na całego :)

    Poproszę o szczegóły!

    (Kawę suszą i do słoiczków?)

    --
    Robert