    From: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    Date: Sun, 8 Jun 2003 04:14:44 +0200
    <m...@d...pm.waw.pl> <babdr6$2339$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <baei2p$3i7$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <balrcv$2a5t$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <batdir$1unh$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bb05c0$2kir$1@foka.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bb1o5h$888$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bb2rvg$lrp$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bbaqi1$e91$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bbgqaq$20qt$1@foka.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bbln5i$mct$1@foka.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bbnmr5$1bl3$1@foka.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <bbre4r$315s$1@foka1.acn.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Wyrażam swoją opinię. Tobie wolno mieć inną.

    Nie wyrocznia, ale źródło istotnych danych.
    Zdziwisz się, jak szybko niektóre banki reagują na sygnały z grupy.

    Wiem i jestem przeciwny takim akcjom, bo generują spam.
    Myślę raczej o włączeniu takiej usługi do jakiegoś "zestawu" - właśnie
    jako bajer. Przynajmniej na początku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl