  • Data: 2003-06-08 02:14:44
    Temat: Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Wyrażam swoją opinię. Tobie wolno mieć inną.

    Nie wyrocznia, ale źródło istotnych danych.
    Zdziwisz się, jak szybko niektóre banki reagują na sygnały z grupy.

    Wiem i jestem przeciwny takim akcjom, bo generują spam.
    Myślę raczej o włączeniu takiej usługi do jakiegoś "zestawu" - właśnie
    jako bajer. Przynajmniej na początku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl