  • 1. Data: 2003-08-11 21:10:18
    Temat: Lukas Bank już nie chce pieniędzy ?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałem dzisiaj wpłacić pieniądze na swój rachunek w oddziale
    Lukas Bank w Warszawie ul. Kinowa. Panienka poprosiła mnie
    o nr rachunku. Nie mam "cyfrowej" pamięci i dałem jej dowód,
    żeby to sobie ustaliła na podstawie nazwiska i nr pesel.
    W odpowiedzi usłyszałem, że jak sam nie podam nr rachunku,
    to pieniędzy nie wpłacę ! Widziałem już wiele dziwnych rzeczy
    w wykonaniu tego banku i myślałem, że nie są w stanie mnie już
    niczym zaskoczyć. Muszę przyznać, że jednak ich nie doceniłem.

    Joker

  • 2. Data: 2003-08-11 21:49:56
    Temat: Re: Lukas Bank już nie chce pieniędzy ?
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Joker wrote:
> [...]
    > w wykonaniu tego banku i myślałem, że nie są w stanie mnie już
    > niczym zaskoczyć. Muszę przyznać, że jednak ich nie doceniłem.

    Przecież LG już nie istnieje, to co się dziwisz? ;)

    Ja kiedyś miałem tylko drugą część numeru, nie miałem pierwszej.
    Liczyłem że potrafią ustalić numer banku dla LGnet-u. Niestety, nie
    udało się. Przelew poszedł tylko z drugą częścią nr rachunku, mimo
    kilkunastu minut poświąconych na odszukanie części pierwszej.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2003-08-11 22:07:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w wykonaniu tego banku i myślałem, że nie są w stanie mnie już
    > niczym zaskoczyć. Muszę przyznać, że jednak ich nie doceniłem.

    Ja takich problemów nie miałem. Karta ID oznaczła pełny dostęp do konta.
    Dowód osobisty pozwalał na zidentyfikowanie konta i numeru, ale bez
    'wejścia' na nie - ale wpłata była możliwa.

    Nigdy nie podawałem w oddziale numeru.

    Napisz do nich...

    A zidentyfikowałeś się kodem ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-08-11 23:17:47
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja takich problemów nie miałem. Karta ID oznaczła pełny dostęp do konta.

    Karty ID Lukas Bank wycofał i wprowadził kod dostępu.

    > Dowód osobisty pozwalał na zidentyfikowanie konta i numeru, ale bez
    > 'wejścia' na nie - ale wpłata była możliwa.

    Wpłata była możliwa, ponieważ wcześniej w tym samym oddziale
    wpłacałem pieniądze na "goły" dowód. Komuś po prostu odbiło.
    Panience albo bankowi.

    > Nigdy nie podawałem w oddziale numeru.
    > Napisz do nich...
    > A zidentyfikowałeś się kodem ?

    Kod jest elementem zabezpieczającym przy WYPŁACIE.
    Ponieważ to była tylko wpłata, nie brałem "ściągawki".

    Pozdrawiam.
    Joker

  • 5. Data: 2003-08-12 00:09:54
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Czarek Gorzeński wrote:
    > Przecież LG już nie istnieje, to co się dziwisz? ;)

    Piętnuję siebie, że po ostatnich wątkach LG -> Nordea, każdy bank z "L"
    w nazwie zaraz widzi mi się jak LG. :)

    Pozdrawiam

    crosspost & FUT warning

    Czarek Gorzeński

  • 6. Data: 2003-08-12 07:46:08
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Karty ID Lukas Bank wycofał i wprowadził kod dostępu.

    Dlatego pisałem w czasie przeszłym.

    > Wpłata była możliwa, ponieważ wcześniej w tym samym oddziale
    > wpłacałem pieniądze na "goły" dowód. Komuś po prostu odbiło.
    > Panience albo bankowi.

    Aaaa. No faktycznie. Znaczy wiesz, mnie już nic nie zdziwi. Kiedyś moja była
    wpłacała mi w gotówce kasę na konto w Lukasie. W historii mam imię, naziwsko
    i numer legitymacji studenckiej, bo kobitka chciała jakiś dokument...

    > Kod jest elementem zabezpieczającym przy WYPŁACIE.
    > Ponieważ to była tylko wpłata, nie brałem "ściągawki".

    Eee tam, ja zawsze się loguję kodem a wcześniej kartą i kodem nawet jak
    tylko dokonuję wpłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara