  • 1. Data: 2002-04-02 10:14:35
    Temat: Lukas Bank i odsetki
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    W zwiazku z podatkiem Belki sprawdzalem sobie, czy Lukas poprawnie
    naliczyl mi odsetki z ekonta pro i przez przypadek odkrylem (ciekawa)
    rzecz: bank nie naliczyl oprocentowania od srodkow na ekoncie za okres
    od 31.12.2001 do 01.01.2002.
    Tylko przy takim zalozeniu udalo mi sie otrzymac na podstawie historii
    konta kwote odsetek naliczona przez bank (dokladnosc co do grosza).
    Nie chodzi tutaj o te odsetki (w moim przypadku to ok 10 groszy), ale
    sam fakt. Ciekawi mnie, czy to blad systemu, pomylka ludzi, celowe
    dzialanie zarzadzajacych czy po prostu admin wzial sobie trzynastke.
    :-)
    W skali jednego rachunku sa to grosze, ale w skali calego banku...

    Napiszcie, co o tym sadzicie.

    Pozdrawiam
    Bartek Bartoszewicz

  • 2. Data: 2002-04-02 16:04:13
    Temat: Re: Lukas Bank i odsetki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz"
    > rzecz: bank nie naliczyl oprocentowania od srodkow na ekoncie za okres
    > od 31.12.2001 do 01.01.2002.

    > Napiszcie, co o tym sadzicie.

    a co bank o tym sądzi?
    ja zawiadmiam o takich faktach najpierw bank i czekam co mi odpowiedzą
    *** blad ***