  • 1. Data: 2010-02-02 01:57:43
    Temat: Lokaty open
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Działa wam zakładanie lokat w open finanse w przeglądarce OPERA?
    Probowałem własnie zalozyc optymalna i bez rezultatu.

  • 2. Data: 2010-02-02 02:57:43
    Temat: Re: Lokaty open
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Witam
    > Działa wam zakładanie lokat w open finanse w przeglądarce OPERA?
    > Probowałem własnie zalozyc optymalna i bez rezultatu.

    co ciekawe, po zalogowaniu na swoje konto (czyli przy zakładaniu drugiej
    lokaty) juz ten problem nie wystepuje.

  • 3. Data: 2010-02-02 07:21:12
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    ja wczoraj w FF miałem takie zjawisko, że wypełniłem wszystkie dane, a
    na końcu pojawiała się stronka z potwierdzeniem, na którym nie było
    żadnych danych

    Mariusz

  • 4. Data: 2010-02-02 07:38:19
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-02-02 08:21, Mariusz Tasarz pisze:
    > ja wczoraj w FF miałem takie zjawisko, że wypełniłem wszystkie dane, a
    > na końcu pojawiała się stronka z potwierdzeniem, na którym nie było
    > żadnych danych

    Sądząc z sąsiednich wątków przyczyną raczej nie jest przeglądarka,
    może to z powodzeniem być efekt przeciążenia (?) systemu OF.

  • 5. Data: 2010-02-02 19:57:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ~|_ukasz l...@a...pl ...

    > Sądząc z sąsiednich wątków przyczyną raczej nie jest przeglądarka,
    > może to z powodzeniem być efekt przeciążenia (?) systemu OF.

    sadze ze jednak przegladarka.
    Probowałem kilka razy w operze, efekt dokładnie taki jak napisał Mariusz
    Tasarz, zrobiłem w Mozilli, potem robiłem na druga osobe i znowu w operze
    nie działało a w Mozilli poszło.