  • Data: 2002-01-15 12:15:13
    Temat: Re: Lokaty dyskontowe
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dobrze. Ale mnie interesuje przypadek taki ze biore te 100zl i takze
    > inwestuje w lokate dyskontowa ("roluje do przodu" odsetki).
    > I odsteki od odsetek tez inwestuje w ta lokate... Itd. Czy nie ma jakiegos
    > ogolnego wzoru na tego typu rolowanie ?

    Nie ma potrzeby utrudniania sobie zycia ,to to samo jakbys przyszedl do
    okienka zalozyl (dla tego przykladu) lokate na 1111,11zl, oblicza ci 10% i
    dostaniesz zwrot 111,11zl czyli efektywnie zainwestujesz 1000zl i mozesz
    porownac to z lokata na staly procent 11,11% w skali roku, zysk identyczny a
    o to Ci chyba chodzi.