  • 1. Data: 2010-01-19 19:54:01
    Temat: Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Chyba nie było. Meritum Bank - zmiana oprocentowania Lokaty Meritum
    Zysku z kap. dzienną obowiązujące od 20.01.2010:
    5M - 5,15% (było 5,7%)
    6M - 5,20% (było 5,7%)
    12M - 5,25% (było 5,6%)

    Zapewne jutro tez Open obnizy?

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 2. Data: 2010-01-19 20:12:04
    Temat: Re: Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 20:54:01 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Chyba nie było. Meritum Bank - zmiana oprocentowania Lokaty Meritum
    > Zysku z kap. dzienną obowiązujące od 20.01.2010: 5M - 5,15% (było 5,7%)
> [...]

    No ciekawe co jutro Open zrobi, można zrobić mały konkurs ;)
    Ja profilaktycznie jeden wniosek dzisiaj złożyłem.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-01-19 20:19:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-01-19 21:12, xbartx wrote:
    > Ja profilaktycznie jeden wniosek dzisiaj złożyłem.
    ja tez ;)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 4. Data: 2010-01-19 21:23:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-19 21:19, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ja tez ;)

    Ja więcej, ale dlatego, że mi do końca miesiąca zapada kilkanaście
    lokat, ale część na drobne kwoty :-(

    Niestety ostatnie trzy juz w lutym, więc się nie załapię na dobry
    procent.

    Z drugiej strony - na jaki okres zakładacie ? Na 3, 6 czy 12 ?
    Wykres wachlarzowy (w TVNCNBC Biznes pokazywali) pokazuje spadającą
    inflację, ale ponieważ wynika z niego prawdopodobny wzrost na
    przełomie roku, powiadają, że RPP niekoniecznie będzie skłonna do
    obniżania stóp...

    witrak()

  • 5. Data: 2010-01-19 21:36:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:23:33 +0100, witrak() napisał(a):

> [...]
    > ale ponieważ wynika z niego prawdopodobny wzrost na przełomie roku,
    > powiadają, że RPP niekoniecznie będzie skłonna do obniżania stóp...

    Ja standardowo na 3 m-c, bo na więcej i tak się nigdy nie pakuje.

    549,12 pln dalej 5,98% netto.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-01-19 21:41:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > inflację, ale ponieważ wynika z niego prawdopodobny wzrost na przełomie
    > roku, powiadają, że RPP niekoniecznie będzie skłonna do obniżania stóp...

    na 3 max 6 ale za to kilka, bo też mi się na początku lutego kończą

    ciekawe z jakim oprocentowaniem je założą, ostatnio jak w ostatnim dniu
    promocji złożyłem wnioski to obowiązywało mnie już oprocentowanie z
    okresu po promocji (niższe)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-19 21:43:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

> [...]
    > inflację, ale ponieważ wynika z niego prawdopodobny wzrost na przełomie
    > roku, powiadają, że RPP niekoniecznie będzie skłonna do obniżania stóp...

    RPP nie jest sklonna do obnizania i pewnie tego nie zrobi. Niestety taki
    jest model i ludzie zasiadajacy w tej radzie. Juz przeciez cos przebakiwali
    o podwyzkach. Ze wzgledu na umacniajacy sie PLN do EUR powinni dokonac
    obnizki i to w trybie ekspresowym, bo inaczej cala gospodarka za pare
    miesiecy bedzie w oplakanym stanie. W zeszlym roku to co ratowalo Polske
    przed totalna recesja bylo wlasnie oslabienie PLN. Obecnie coraz wiekszosc
    przedsiebiorstw bedzie mialo problemy, rosnace bezrobocie, a umacniajacy sie
    PLN ten proces przyspieszy.
    Wracajac do pytania to obstawiam termin 3-mies. ewentualnie 6-mies.
    Preferuje, krotsze terminy, bo jezeli sprawdza sie nawolywania do umacniania
    PLN to moze pojawic sie okazja (mysle czerwiec-sierpien-ok.3.65 za EUR) do
    kupna walut. W ciagle umacnianie PLN nie wierze, bo budzet jest niewydolny,
    a umacniajacy sie PLN doprowadzi do jeszcze wiekszych problemow z podatkami
    wplywajacymi do kasy panstwa.

  • 8. Data: 2010-01-19 21:47:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

> [...]
    > promocji złożyłem wnioski to obowiązywało mnie już oprocentowanie z okresu

    To jak to jest z tym oprocentowaniem, gwarantuja je w momencie zlozenia
    wniosku czy nie? jest to w jakims regulaminie czy obowiazuje ruletka?

  • 9. Data: 2010-01-19 21:51:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To jak to jest z tym oprocentowaniem, gwarantuja je w momencie zlozenia
    > wniosku czy nie? jest to w jakims regulaminie czy obowiazuje ruletka?

    w ostatnim dniu to już jest ruletka, bo po złożeniu wniosku nie pokazuje
    się oprocentowanie...

    ostatnio tłumaczyli się, że było "przetwarzanie" i załapałem się już na
    nowe %...zobaczymy jak będzie tym razem, może jak ludzi złożą zbyt wiele
    wniosków to znowu okaże się, że było "przetwarzanie" ze wszelkimi tego
    skutkami...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-01-19 21:56:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > nowe %...zobaczymy jak będzie tym razem, może jak ludzi złożą zbyt wiele
    > wniosków to znowu okaże się, że było "przetwarzanie" ze wszelkimi tego

    Czas na zakladanie lokaty ze zlozonego dzisiaj wniosku jest spory i mam
    nadzieje, ze mozna do nich zadzwonic i bedzie jasne na jakich zasadach. W
    razie niekorzystnego rozwiazania zawsze moge tej lokaty nie zakladac.