  • Data: 2012-01-14 15:00:17
    Temat: Re: Lokaty
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jan 2012 23:58:46 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Oczywiście nie podoba mi się idea podatków ogólnie a belki w szczególnosci-
    >ale, o ile mnie pamiec nie myli, ten podatek został wprowadzany przez
    >Millera nie przez Tuska?

    A jakie ma znaczenie, kto go wprowadził (poza oczywiście nazwą) w
    obliczu tego, że to DT obiecywał jego zniesienie?
    Niestety, po paru latach rządów miłości okazuje sie, że "komuch" LM
    coraz bardziej wydaje się prawicą, a PO - lewicą (że już o M.Rakowskim
    i "ustawie Wilczka" z 1988 nie wspomnę). Chichot historii...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski