  • Data: 2019-04-23 09:21:26
    Temat: Re: Lokata zawrotna.
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-21 o 23:03, miroski pisze:
    > Po świętach kończy mi się lokata zawrotna 3.5% w IB. Czy mogę liczyć na kolejną? Z
    jakim procentem? Spodziewam się również telefonu w tej sprawie. Dzwonili ale akurat
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna
    będzie lepsza?

    Oferta zawrotnej w idea zależy od banku do którego wylewasz i od kwoty
    przelewu.
    Najwyższe propozycje są przy wylewaniu do getin. Im więcej tym lepiej.
    Na więcej niż 3,5% nie licz.

    pzdr
    Zyga