  • Data: 2019-04-23 11:33:36
    Temat: Re: Lokata zawrotna.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 09:40:43 UTC+2 użytkownik Boguś napisał:

    > hm. Próbowałeś przelewać do Getin Banku?. Co za absurdalne warunki. Ten sam
    > właściciel!
    > Ja przed wieloma laty miałem getinonline, ale teraz już nie działa.
    > Przelanie do innych banków - już niższy %. O co w tym chodzi?.

    Logik antyabsurdowy się znalazł.
    Absurdalne jest kombinowanie, a nie korzystanie.
    Załóż sobie getout, jest za darmo - zresztą w Q3 i tak będzie połączenie, więc jak
    wcześniej idei nie zlikwidujesz to i tak w getoucie się znajdziesz.
    Albo nawet nie potrzeba zakładać - średnio inteligentny matoł poradzi sobie z
    wygenerowaniem numeru rachunku, który wygląda jakby był z getoutu. Jak się zawrotna
    nie pojawi, to po prostu nie potwierdzasz.