  • 1. Data: 2002-09-23 17:16:57
    Temat: Lokata w EURO w Multibanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Witam,

    wlasnie napotkalem nastepujacy problem - chcialem zalozyc lokate w EURO ale
    przy kroku 1 z 3 nie moge wybrac rachunku EURO - dostepne mam tylko 2
    rachunki w PLN i USD. Mial ktos juz z tym problemy?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-23 17:49:07
    Temat: Re: Lokata w EURO w Multibanku
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

> [...]
    > przy kroku 1 z 3 nie moge wybrac rachunku EURO - dostepne mam tylko 2
    > rachunki w PLN i USD. Mial ktos juz z tym problemy?

    Mi poszło gładko, ale mam tylko rachunki w PLN i EUR.
    Nie pamietam czy był widoczny rachunek w PLN ale w EUR na pewno.

    badam

  • 3. Data: 2002-09-23 18:50:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    no wlasne - a masz zalozone konto w EURO?

  • 4. Data: 2002-09-23 18:53:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > no wlasne - a masz zalozone konto w EURO?

    Mam

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-23 19:00:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam

    No to jak masz w Euro a nie masz w dolarach, czy cokolwiek - to pewnie bez
    wizyty w banku sie nie obedzie niestety :(

  • 6. Data: 2002-09-23 19:05:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > No to jak masz w Euro a nie masz w dolarach, czy cokolwiek - to pewnie bez
    > wizyty w banku sie nie obedzie niestety :(

    Mam w PLN, Euro i $ - w dolarach bez problemu zalozylem lokate ale niestety
    rachunek w Euro mi sie kroku wyboru z ktorego rachunku maja przelac
    pieniadze sie nie pokazuje ;(

    Poprosilem o kontakt - na razie cisza - a wizyta w banku nie bedzie prosta
    sprawa :-/ w Kielcach jak na razie oddzialu brak.

    BTW - gdy rachunek jest ze stanem 0,00 pobieraa jest oplata? Wpada sie wtedy
    w niedozwolony debet?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-09-23 19:08:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BTW - gdy rachunek jest ze stanem 0,00 pobieraa jest oplata? Wpada sie
    wtedy
    > w niedozwolony debet?

    No chyba jest :)

    BTW - po prostu czasem zapominaja podpiac rachunek do lokat 0- mialem to
    samo ;)

  • 8. Data: 2002-09-23 19:10:23
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > wtedy
    >
    > No chyba jest :)

    Heh - to trzeba tam becie z 5 PLN przelac ;D

    > BTW - po prostu czasem zapominaja podpiac rachunek do lokat 0- mialem to
    > samo ;)

    No zobaczymy, czekam na telefon ;-) a jak sie nie doczekam to sam zadzwonie
    ;D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-23 19:11:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-09-25 07:09:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> wrote in message
    > Poprosilem o kontakt - na razie cisza - a wizyta w banku nie bedzie prosta
    > sprawa :-/ w Kielcach jak na razie oddzialu brak.

    Wystarczy sam telefon.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski