  • 1. Data: 2004-05-21 19:57:06
    Temat: Lokata w Banku z procentem<0 ?
    Od: "EDYL " <e...@W...gazeta.pl>

    W chwili zakładania rachunku - mam na myśli rachunek prywatny, - Pani z
    okienka powiada, że powinienem wyrazić zobowiązanie o wysokości obrotów i
    utrzymywania salda na rachunku i jaką mogę zadeklarować kwotę ?

    Przez chwilę nie wiedziałem o co tej Pani chodzi. Przecież Ja nie przyszedłem
    do Banku po to aby utrzymywać jakieś stałe kwoty na rachunku, w szczególności
    utrzymywać jakąś permanentną lokatę ! Ale ponieważ ta Pani mnie lekko
    ziirytowała, więc zapytałem: Ja przyszedłem tu założyć rachunek zwyczajny
    prywatny do sporadycznych operacji. I wymaganie abym podpisywał jakieś
    zobowiązanie do kredytowania Waszego Banku i jeszcze za to będziecie ode mnie
    przyjmować opłaty - to nie rozumiem, - ale może Ja nie do tego okienka
    podszedłem ?

    Problem jest tego rodzaju, że bank owszem może być użyteczny jako Kasjer, ale
    wtedy gdy nam nie będzie się mieścić w portfelu. Ale tak długo, dopóki z
    portfela nam nic nie wystaje to nam nie jest potrzebny żaden Kasjer !

    Czy My jesteśmy w Europie ?

    Edyl

  • 2. Data: 2004-05-21 20:02:32
    Temat: Re: Lokata w Banku z procentem<0 ?
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 21 May 2004 19:57:06 +0000, EDYL napisal/a:

> [...]
    > Kasjer, ale wtedy gdy nam nie będzie się mieścić w portfelu. Ale tak
    > długo, dopóki z portfela nam nic nie wystaje to nam nie jest potrzebny
    Są banki, które nie wymagają stałych wpływów na rachunek.

    --
    KrzysiekL

  • 3. Data: 2004-05-21 21:11:31
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 21 May 2004 19:57:06 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, EDYL w
    wiadomości <news:c8lmuh$ce1$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > W chwili zakładania rachunku - mam na myśli rachunek prywatny, - Pani z
    > okienka powiada, że powinienem wyrazić zobowiązanie o wysokości obrotów i
    > utrzymywania salda na rachunku i jaką mogę zadeklarować kwotę ?

    Od takiego banku to trzymałbym sie daleko!
    Można wiedzieć co to za bank?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2004-05-22 13:28:45
    Od: "EDYL " <e...@N...gazeta.pl>

    Ponieważ różni (firmy) domagają sie podawania nr - r-ku do rozliczeń, więc
    poszedłem założyć rachunek. Jak dotąd to z portfela mi nie wystawało, więc
    nie kwapiłem się czynić tego wcześniej.

    Byłem w kilku bankach, i praktycznie sytuacja jest podobna. Wszędzie "bardzo
    są zainteresowani" wielkością obrotów na r-ku - podkreślam prywatnym czy
    osobistym czy jakby go tam zwał. Po Nazwach to raczej nie będe wymieniał.
    Wystarczy zadzwonić do informacji do różnych banków aby się o tym przekonać.

    Zdecydowałem sie w końcu jednak na eBANK, opłat prawie nie ma żadnych i
    żadnych zobowiązań. Płaci się tylko za własne dyspozycje.

    Konkludując to wniosek jest taki: Bank ma np ze 10 tys r-ków razy 100 zł (min
    100zł) = 1mln zł bez żadnych kosztów. Jest to permanetna lokata dawana
    bankowi przez klientów ! I za to otrzymuje 4 (do 10 nawet zł) *12 *10000 =
    min 480 000 zł opłaty stałe (jeszcze plus za transakcje), - za to że trzyma
    lokatę rozproszoną plus jeszcze jakiś procent gdy ten milion będzie pracował
    np na udzielonych kredytach.

    Tak czy inaczej wychodzi mi, że co najmniej (minimum) drugi milion zł Mu
    wpływa (/rok).

    eDYL.

  • 5. Data: 2004-05-22 15:09:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik EDYL napisał:

    > Zdecydowałem sie w końcu jednak na eBANK, opłat prawie nie ma żadnych i
    > żadnych zobowiązań. Płaci się tylko za własne dyspozycje.

    Co to jest eBANK?

    Bartol

  • 6. Data: 2004-05-22 21:40:22
    Od: "EDYL " <e...@N...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > Co to jest eBANK?
    >
    > Bartol

    Trochę nie taką nazwę podałem. Konto nazywa się eKonto a Bank to mBank.
    eDyl.

  • 7. Data: 2004-05-23 11:35:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:
    > Co to jest eBANK?

    Eeee, Bartolu, kto jak kto, ale Ty chyba powinieneś to wiedzieć. To
    chyba oczywiste - eBANK to bank elektroniczny vel. internetowy, tak jak.
    ePIENIĄDZ czy ePORTFEL :)

    K.

  • 8. Data: 2004-05-23 12:57:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Eeee, Bartolu, kto jak kto, ale Ty chyba powinieneś to wiedzieć. To
    > chyba oczywiste - eBANK to bank elektroniczny vel. internetowy, tak jak.
    > ePIENIĄDZ czy ePORTFEL :)

    No tak. I wszystko jasne ;-))))))

    eBANK, to eBANK i juz!
    Bartol