  • 1. Data: 2002-02-01 13:35:01
    Temat: Lokata rentierska w Citibanku
    Od: "Konstancja Bienkowska" <f...@p...onet.pl>

    Pod koniec zeszlego roku Citibank polecal klientom bardzo korzystna lokate
    rentierska. Okazuje sie, ze zrobienie cokolwiek z taka lokata wymaga nie
    sekund czy minut ale zgloszenia dzien wczesniej, dotyczy to kazdej kwoty.
    Jak sie wypsknelo pracownicy banku - lokata zostala troche niedopracowana i
    aby wyplacic z niej cokolwiek potrzebna jest zgoda z centrali w Warszawie co
    ma uchronic system przed niespójnoscia danych. W efekcie od kilku godzin
    realizuje sie moja transakcja i wogóle kazdy przypadek wyplaty pieniedzy z
    lokaty. Calosc uatrakcyjnia fakt, ze padl caly system Citibanku dzis okolo
    13:20. Moze warto przezucic sie na trzymanie pieniedzy w skarpecie? Mniejszy
    stress, wieksza dostepnosc pieniedzy..........

    Pozdrawiam
    Konstancja

  • 2. Data: 2002-02-01 17:17:11
    Temat: Re: Lokata rentierska w Citibanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konstancja Bienkowska"
    <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >(....) Calosc uatrakcyjnia fakt, ze padl caly
    system Citibanku dzis okolo
    > 13:20.

    Tak, tak pewnie użytkownicy zaczeli masowo
    zmieniać hasła z 4-cyfrowych na nowe dłuższe i
    biedny system nie wytrzymał :-)) Strach pomyśleć
    coby było gdyby wprowadzono hasła cyfrowo-literowe
    :-))

    > Moze warto przezucic sie na trzymanie pieniedzy
    w skarpecie? Mniejszy
    > stress, wieksza dostepnosc pieniedzy..........

    No jeszcze trochę a będzie to rozsądna alternatywa
    :-)

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-01 17:51:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark"
    > biedny system nie wytrzymał :-)) Strach pomyśleć
    > coby było gdyby wprowadzono hasła cyfrowo-literowe
    > :-))

    jak dodaliby jeszcze znaki specjalne to juz by bylo po nich ;-)))

    > w skarpecie? Mniejszy
    >
    > No jeszcze trochę a będzie to rozsądna alternatywa
    > :-)

    zapomnieliscie o myszach - chyba trzymanie w banku
    jest jednak mniej stresujace
    *** blad ***