  • 11. Data: 2008-12-03 23:30:46
    Temat: Re: Lokata na 3 miesiace - temat bumerang...
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 4 Dec 2008 00:29:38 +0100, smE napisał(a):

    > To może ja trochę inaczej - w którym banku można założyć lokatę na 100zł o
    > możliwie najwyższym oprocentowaniu, tak aby ustrzec się belki? Wydaje mi
    > się, że BZWBK z 8% jest najlepszym wyborem - czy są lepsze?

    Precyzyjniej - chodzi mi o założenie np. 200 lokat na taką wartość. Cel jak
    powyżej.

  • 12. Data: 2008-12-04 09:36:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A tak sobie gdybając to mamy w chwili obecnej jakiś potencjalnych
    > kandydatów
    > do bankructwa? (odpukać).

    Nie mamy.

    marekz

  • 13. Data: 2008-12-04 09:42:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A tak sobie gdybając to mamy w chwili obecnej jakiś potencjalnych
    > kandydatów
    > do bankructwa? (odpukać).

    Nie mamy.

    Nawet Fortis i Mille sobie dadzą radę. :-)

    marekz

  • 14. Data: 2008-12-04 17:46:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...

    >Trudno wrozyc, ale wg mnie zaden bank nie upadnie, podwyzszyli gwarancje do
    >50tys.EUR i nie oplacaloby sie innym bankom skladac na fundusz gwarancyjny i
    >wyplacac miliardy, taniej byloby przejac taki bank w zlej kondycji niz
    >dopuscic do jego upadku.

    Depozyty między 22500 a 50000 EUR stanowią ok 2% kwoty depozytów.
    Potencjalnie większe koszty wprowadza zwiększenie pozimu gwarancji
    z 90 do 100% Czy jednak wyższe gwarancje przesądzają o tym, czy
    "opłaca" się pozwolić bankowi upaść czy nie w to wątpię. Gdyby
    jednak tak było, to byłby paskudny szantaż - przejmujcie, bo jak
    nie to zrzuta będzie większa niż poprzednio.

    >napisalem, jako system do zakladania lokat jest OK. Tumult w placowkach i
    >kolejki skutecznie odstraszaja od zakladania lokat w placowkach.

    ZTCW w Getin lokat zakładanych w oddziale nie widać w internecie,
    co może dla niektórych być zaletą.
    Poza tym reklamy z Piotrem F. (z psem lub bez) są skierowane do
    klientów którzy w większości nie są zaawansowanymi użytkownikami
    internetu.

    Arek

  • 15. Data: 2008-12-05 11:45:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "smE" 1d5vc2fdm1oh5$....@t...el.ma

    > Precyzyjniej - chodzi mi o założenie np. 200 lokat na taką wartość. Cel jak
    > powyżej.

    (; Nie powiem, ile mi Noble płaci, bo mnie wyrzucą z pracy... ;)

    Ponoć w Noble można ulokować nawet na 15% i uchronić się przed
    belką, jako że procenty (czy nawet promile, ale ogromne) odkładają
    się na nieznaną przyszłość, w której być może już ani belki, ani
    innej części konstrukcyjnej stropu nie będzie...

    Ja nie brałem udziału w ostatnich wyborach parlamentarnych, ale Wy
    chyba braliście i chyba macie prawo do żądania od Tuska realizacji
    zapowiedzi przedwyborczych, w tym zniesienia belek i obniżania
    podatków w ogóle...

    W razie czego -- ja z Wami!!! ;) Z sympatii rzecz jasna, nie z chęci
    zysku, bo i tak nie belczę!! Nie wiem, jak będzie w tym miesiącu, bo
    mam nadmiar pieniędzy i niedobór stosownych kont... Chyba Millennium
    i mBank zrezygnowały z lokat po 28 listopada...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-12-05 11:59:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ghb4iu$l34$...@i...gazeta.pl

    > mam nadmiar pieniędzy i niedobór stosownych kont... Chyba Millennium
    > i mBank zrezygnowały z lokat po 28 listopada...

    Chodzi o te intratne lokaty. :) W Mille nie widzę możliwości
    założenia lokat stuzłotowych. Minimum to 500 złotych. Podobnie
    mBankowe straciły na swej atrakcyjności.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'