  • 1. Data: 2010-02-16 08:03:21
    Temat: Lokata 6 m-cy z kapitalizacją dzienną w oddziale
    Od: Magniana <...@a...pl>

    Witam

    Szukam lokaty 6miesięcznej bezbelkowej na dobry procent warunek zakładana w oddziale
    a nie przez net. Jakieś propozycje?

    --
    Magnana

  • 2. Data: 2010-02-16 08:37:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Magniana" news:op.u77nbvvypv0qmf@pol-swolinski.corp.microstrat
    egy.com

    > Szukam lokaty 6miesięcznej bezbelkowej na dobry procent warunek zakładana
    w oddziale a nie przez net. Jakieś propozycje?

    Będzie bida.
    Rozważ KO w eurobanku i BPH.

  • 3. Data: 2010-02-17 07:20:22
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 16 Lut, 09:37, "Valdi" wrote:
    > "Magniana"
    >
    > Będzie bida.
    > Rozważ KO w eurobanku i BPH.

    BPH 5.05% tylko do końca czerwca :|
    A EB spuścił ostatnio z tonu na 4.85% :(
    Myślę, że Mocne w Polbanku jest wciąż konkurencyjne: do 5000zł 5.35%,
    a mozna założyć 3 konta.
    No i można to zrobić w oddziale.
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2010-02-17 07:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Szukam lokaty 6miesięcznej bezbelkowej na dobry procent warunek
    > zakładana w oddziale a nie przez net. Jakieś propozycje?

    OpenFinance

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2010-02-17 08:14:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 17 Lut, 08:37, "witrak()" wrote:
    > 4.65%

    Ejże, czyżbyś wiedział o jakichś zmianach?
    Na razie na stronach EB jest 4.85%:
    http://www.eurobank.pl/files/docs/254[01]-tab-Intern
    et-txt.pdf
    --
    pozdr
    ls

  • 6. Data: 2010-02-17 08:38:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 09:14, ls wrote:

    > Ejże, czyżbyś wiedział o jakichś zmianach?
    > Na razie na stronach EB jest 4.85%:
    > http://www.eurobank.pl/files/docs/254[01]-tab-Intern
    et-txt.pdf

    Oczywiście. Pomyłka :-(

    witrak()

  • 7. Data: 2010-02-17 11:02:36
    Od: Magniana <...@a...pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 08:20:22 +0100, ls <l...@w...pl> wrote:

    > A EB spuścił ostatnio z tonu na 4.85% :(
    Ale to KO, a ja potrzebuję lokaty, zresztą szukam z wyłączenie Eurobanku bo tam już
    mam pod granicę BFG. Potrzeba mi gwarancji procentu stąd też każde KO odpada.

    > Myślę, że Mocne w Polbanku jest wciąż konkurencyjne: do 5000zł 5.35%,
    > a mozna założyć 3 konta.
    > No i można to zrobić w oddziale.
    Tak, tak i greckie słowo honoru że nie stracę pieniędzy. Włożona będzie większa kwota
    więc Polbank odpada. Inny pomysł?

    --
    Magnana

  • 8. Data: 2010-02-17 11:04:48
    Od: Magniana <...@a...pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 08:59:21 +0100, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > OpenFinance

    ??? W OpenFinance mogę założyć optymalną i przyjść z cashem do ich oddziału??
    Przecież to pośrednik ;) Inny pomysł?

    --
    Magnana

  • 9. Data: 2010-02-17 11:44:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Magniana" news:op.u79qeam1pv0qmf@pol-swolinski.corp.microstrat
    egy.com

    > ??? W OpenFinance mogę założyć optymalną i przyjść z cashem do ich
    oddziału??

    Nie.

    > Przecież to pośrednik ;)

    Będący w tej samie grupie kapitałowej co bank, do którego przelewasz kasę

    > Inny pomysł?

    Przeproszenie się z pieniądzem elektronicznym.
    Można wiedzieć skąd się się u Pana/Pani bierze takie umiłowanie do gotówki?

  • 10. Data: 2010-02-17 13:16:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 12:02, Magniana wrote:

> [...]
    > Tak, tak i greckie słowo honoru że nie stracę pieniędzy. Włożona będzie
    > większa kwota więc Polbank odpada. Inny pomysł?

    Ja ten problem rozwiązałem mnożąc osoby (czyt. konta) :-)

    witrak()