  • 21. Data: 2013-11-08 19:23:08
    Temat: Re: Lokata 25%
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 07 Nov 2013 07:39:58 +0100, Piotr Niżyński napisał(a):

    > Kilkumilionowy inwestor rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego

    tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
    obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?

    --
    jg

  • 22. Data: 2013-11-08 19:25:16
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
    > obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?
    >
    > --
    > jg

    Może i są ale jemu chyba i tak nic by nie zrobili....

  • 23. Data: 2013-11-08 20:49:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-08 19:23, jg pisze:

    > tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
    > obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?

    Spokojnie...
    Poza durnym postem tutaj, to jest zwykła umowa pozyskania wspólników,
    "udziały za kasę". Tak zaczynało naprawdę wiele firm. I niestety - tak
    zostało wydymanych wielu udziałowców. No risk - no fun (no money).
    Gdybym "siedział w branży", znał tego pana bliżej, znał jego historię -
    to bym to rozważał jako sensowny wariant inwestycyjny.
    Ale z drugiej strony - gdyby ten pan był sensownym, uczciwym i rokującym
    geszefciarzem, to nie szukałby udziałowców na p.b.b., ale właśnie wśród
    ludzi z branży. Widocznie w branży ma hujowe P.R.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 24. Data: 2013-11-08 21:23:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 19:23:08 UTC+1 użytkownik jg napisał:

    > tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
    >
    > obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?
    Co tam i po co prześwietlać. Skoro dorośli ludzie zaakceptują warunki, włożą kasę ich
    sprawa.

  • 25. Data: 2013-11-08 21:47:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Co tam i po co prześwietlać.

    "Lokata" i "gwarantowany zysk"
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 26. Data: 2013-11-08 22:14:17
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2013-11-08 19:25, Jarek S. pisze:
    > Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Może i są ale jemu chyba i tak nic by nie zrobili....

    Dla tych, którym nie chce się szukać:

    http://www.sysplex.pl/

    Zaczyna się tak:
    to jest ten człowiek, którego TVP WARSZAWA od 2004 r. nielegalnie
    obserwuje/podsłuchuje 24/7 radarami na RTCN i ściga po całym świecie,
    odtwarzając także wciskane klawisze komputera na podstawie brzmienia ich
    kliknięć

  • 27. Data: 2013-11-09 11:31:38
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 12:23:55 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Co tam i po co prześwietlać. Skoro dorośli ludzie zaakceptują warunki, włożą kasę
    ich sprawa.

    czasem tak, czasem nie... niestety te liczne naczynia sa polaczone w sposob
    nieprzenikniony... a pozniej niemcy dotuja inne zapobiegliwe-inaczej
    kraje...

    --
    jg

  • 28. Data: 2013-11-09 11:55:05
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-11-07 07:39, Piotr Niżyński pisze:

    > Piotr Niżyński

    Biedny, chory człowiek.
    Pomóżcie Państwo!

    http://www.sysplex.pl/

  • 29. Data: 2013-11-14 23:18:39
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-08 20:49, sqlwiel pisze:

> [...]
    > "udziały za kasę". Tak zaczynało naprawdę wiele firm. I niestety - tak
    > zostało wydymanych wielu udziałowców. No risk - no fun (no money).

    Tak, proszę Pana, ale ja daję nie tylko gwarancję 25%, ale jeszcze to
    zabezpieczam przed niewywiązaniem się z umowy. Tu nie ma możliwości
    "wydymania", co najwyżej ktoś spędzi trochę czasu na spieniężenie
    niezbyt płynnego zastawu. Może nawet w przypadku nieufnego inwestora da
    się u mnie wynegocjować lepsze warunki zabezpieczeń niż tylko sama
    drukarnia pod kontrolą spółki 50-50: np. zablokowanie na rachunku spółki
    zabezpieczającej jakiegoś miliona co najmniej do czasu rozkręcenia
    biznesu na tyle, że wszyscy w sukces przedsięwzięcia będziemy ufać.

    Pozdrawiam
    Piotr Niżyński

    PS Pewnie ktoś tam kontaktował się z warszawskim półświatkiem i jego
    reprezentantami i próbują ludzi zniechęcać do inwestycji, bo tyle
    cennego kapitału ludzkiego jest pod znakiem zapytania (groźba sądu). No
    cóż, jeśli kogoś to przekonuje i ważniejsze to dla niego niż pieniądze,
    to faktycznie niech się nie pakuje.

  • 30. Data: 2013-11-14 23:26:06
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-08 15:47, Kris pisze:
    > Ile pisałeś że "ulokujesz"?
    > Ja proponowałem 35tys to widocznie za mała kwota i mi nie odpisał;)

    Chyba odpisałem (2013-11-07 13:43) i zaznaczyłem, że podpisanie umów
    będzie trochę później: