  • Data: 2020-09-26 23:20:45
    Temat: Re: Logowanie do mbanaku
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-24 o 10:30, cef pisze:
    > Mam taki problem. Loguję się (firefox)  do mbanku i stale wyświetla mi
    > się okno o dostępie jednorazowym i muszę wpisywać SMS.
    > Sprawę rozwiązać miało by dodanie urządzenia jako zaufane,
    > ale okazało się, że w ustawieniach ten sprzęt jest tam po wielokroć.
    > Konsultant zasugerował wyczyszczenie pamięci przeglądarki i tych
    > urządzeń z listy.
    > Usunąłem więc wszystkie pozycje z listy zaufanych, wyczysciłem cache
    > całkowicie.
    > Nawet wyłączałem komputer, żeby było bardziej skutecznie.
> [...]

    Przerabiałem to x razy. Zaczęło się to od pamiętnego 14 września 2019
    roku. Przechodziłem przez ciasteczka, cache, reklamacje i nic nie
    pomagało, reklamacja załatwiona wymijająco. Działo się tak zarówno na
    Firefoxie, jak też na Safari. Co pewien czas samo przechodzi i potem
    nagle powraca, gdy już zdążę zapomnieć. Taki mamy bank.