  • 11. Data: 2005-07-13 21:50:17
    Temat: Re: Limit wypłat w Inteligo
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kolomolo napisało:
    > a znalazłem tam ciekawą rzecz
    >
    > pkt 32 FAQ do Karty i Bankomaty
    >
    > "Minimalna kwota wypłaty w bankomatach PKO Banku Polskiego wynosi 20
    > PLN,..."
    >
    > przyznam się, że do tej pory widziałem w bankomatach PKO BP najniższą
    > wartość - 50 PLN... no to jak 20 czy 50?
    > a może są bankomaty i "bankomaty"?

    Dokładnie tak - są bankomaty i "bankomaty". Z niektórych chyba do tej
    pory wypłacane są banknoty 10 zł.

    K.

  • 12. Data: 2005-07-13 21:51:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Dokładnie tak - są bankomaty i "bankomaty". Z niektórych chyba do tej
    > pory wypłacane są banknoty 10 zł.

    WRONG, 10 nie ma od dawna

  • 13. Data: 2005-07-13 21:53:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kolomolo napisał(a):

    > to na wschodzie chyba brakuje banknotów 20 PLN ;)

    Permamentnie? Ciężko mi w to uwierzyć przy moich doświadczeniach. A mam
    je, gdyż większość moich wypłat gotówkowych to właśnie kwotu 20 - 40 PLN
    (mam alergię na gotówkę i każdą kwotę powyżej 40-50 PLN od razu wpłacam
    w okolicznym oddziale/agencji).

  • 14. Data: 2005-07-13 22:00:22
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Permamentnie?

    korzystam ciągle z ok. 15 bankomatów, zawsze te same, zlokalizowane przy
    oddziałach, (na wszelki wypadek jak kartę wciągnie :)) i jeszcze nigdy
    nie widziałem (od 3 lat) możliwości wypłaty niższej wartości niż 50 PLN,

    może mam pecha, a może nie wrzucają tam 20, nie wiem, ale skoro 20 może
    być najniższa, to zapytam się w oddziale, dlaczego takich nie wkładają
    do "moich" bankomatów :)

  • 15. Data: 2005-07-13 22:06:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kolomolo napisał(a):

    > korzystam ciągle z ok. 15 bankomatów, zawsze te same, zlokalizowane przy
    > oddziałach, (na wszelki wypadek jak kartę wciągnie :)) i jeszcze nigdy
    > nie widziałem (od 3 lat) możliwości wypłaty niższej wartości niż 50 PLN,

    Ale chwila, chwila. Wpisz kwotę ręcznie. Z automatu nie sugeruje tej
    kwoty...

  • 16. Data: 2005-07-14 11:13:16
    Od: Paweł Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jest w najbardziej oczywistych miejscach, czyli:
    >
    > inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> karty

    Tu jest info o limitach. Do tego dotarłem i z pewnością jest to
    intuicyjne miejsce.
    Jeśli chodzi o propozycję, to proponowałbym umieścić tutaj również info
    o możliwości zmiany limitów za pomocą infolinii.

    > inteligo.pl -> pomoc -> FAQ -> karty i bankomaty

    Do FAQ również zaglądałem. Przyznaję, że nie dotarłem do tej informacji,
    którą wskazałeś. Poszukiwałem jej zamiast w "Produkty", w "Operacje"
    (rzuciłem też okiem na "Dostęp", ale raczej na zasadzie wolnych
    skojarzeń). Pewnie bym dotarł i do "Produktów" gdyby nie wcześniejsza
    odpowiedź Glenn.

    > czy możesz zaproponować jeszcze bardziej intuicyjne miejsce?

    Pewnie Cię moje propozycje i sugestie nie przekonają (i trudno - nie mam
    ochoty uprawiać tu krucjaty w tej kwestii), ale wierz mi: sytuacja była
    nieco nerwowa, odpowiedź potrzebna na cito i nastrój raczej nie sprzyjał
    systematycznemu, krok po kroku, przeglądaniu zupełnie dla mnie obcych stron.

    Choć wierzę, że Ty pewnie zrobiłbyś to lepiej.

    pzdrw
    PK

  • 17. Data: 2005-07-14 11:22:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł Korobczak napisał(a):

> [...]
    > Jeśli chodzi o propozycję, to proponowałbym umieścić tutaj również info
    > o możliwości zmiany limitów za pomocą infolinii.

    Słuszna propozycja.

> [...]
    > nieco nerwowa, odpowiedź potrzebna na cito i nastrój raczej nie sprzyjał
    > systematycznemu, krok po kroku, przeglądaniu zupełnie dla mnie obcych

    W takim wypadku najlepszą drogą uzyskania informacji jest konsultant na
    infolinii. :-)

    > Choć wierzę, że Ty pewnie zrobiłbyś to lepiej.

    ???

  • 18. Data: 2005-07-14 11:46:21
    Od: Paweł Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > ???

    Dokładnie to, co napisałem. Znając Cię z grupy tak własnie myślę :)

    pzdrw
    PK

  • 19. Data: 2005-07-15 23:32:20
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ale chwila, chwila. Wpisz kwotę ręcznie. Z automatu nie sugeruje tej
    > kwoty...

    tak też próbowałem, przyznam się, że nie za często, ale próby były...
    i nic, może jak zejdę trochę z mojego szlaku bankomatów to mi się uda :)

    nie omieszkam o tym poinformować :)

  • 20. Data: 2005-07-16 04:39:08
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    kolomolo napisał(a):

    > tak też próbowałem, przyznam się, że nie za często, ale próby były...
    > i nic, może jak zejdę trochę z mojego szlaku bankomatów to mi się uda :)
    >
    > nie omieszkam o tym poinformować :)

    Watykańska, przy oddziale VI bodajże - najczęściej wypłacam 70 PLNów, a
    dziś 20. Zdarza się (rzadko, ale jednak), że pojawia się komunikat, że
    muszę wybrać większą kwotę, ale, co ciekawe, wówczas nigdy nie proponuje
    50, tylko od razu 100 :-( Podobnie przy oddziale na Zana, przy Zusie -
    nie mam raczej problemów z wypłatą 20. Innych bankomatów nie pamiętam ;-)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)