  • 1. Data: 2015-10-26 07:08:37
    Temat: Likwidacja tokenów
    Od: m...@g...com

    We wszystkich bankach, w których miałem tokeny, są one likwidowane i wdraża się hasła
    SMS. Nie interesuje mnie taki sposób autoryzacji i rezygnuję z tych banków.
    Gdzie pozostaja tokeny lub ewentualnie listy haseł jednorazowych?

    M.

  • 2. Data: 2015-10-26 07:17:01
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 07:08:40 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    > Gdzie pozostaja tokeny lub ewentualnie listy haseł jednorazowych?
    W SKOKach są jeszcze hasła jednorazowe\sms do wyboru

  • 3. Data: 2015-10-26 08:18:11
    Od: b...@o...pl

    Eurobank ma jeszcze token GSM (aplikacja zainstalowana w telefonie
    użytkownika). Żadne hasła nie są przesyłane siecią ani nie następuje łączenie
    się z bankiem. Można na ten cel przeznaczyć jakiś stary telefon z javą (nawet
    bez karty SIM) i użytkować jako swój odrębny token sprzętowy.

  • 4. Data: 2015-10-26 09:08:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 23:08:37 -0700 (PDT), m...@g...com napisał(a):

    > Gdzie pozostaja tokeny lub ewentualnie listy haseł jednorazowych?

    W VW banku nadal obowiązuje token.
    W Inteligo zdrapywane numerki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 5. Data: 2015-10-26 09:45:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >rezygnuję z tych banków.
    >Gdzie pozostaja tokeny lub ewentualnie listy haseł jednorazowych?

    W mbanku jeszcze niby sa, ale jedna lista - 19 zl.

    J.

  • 6. Data: 2015-10-26 10:25:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Oct 2015 23:08:37 -0700 (PDT), m...@g...com wrote:
    > wdraża się hasła SMS. Nie interesuje mnie taki sposób autoryzacji

    A możesz zdradzić dlaczego?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-10-26 12:21:26
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > W VW banku nadal obowiązuje token.

    Juz niedlugo, beda wkrotce zastepowane przez sms.

  • 8. Data: 2015-10-26 12:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >javą (nawet
    >bez karty SIM) i użytkować jako swój odrębny token sprzętowy.

    A na nowym smartfonie pojdzie ?
    Android niby tez java, ale j2me to nie ma.

    J.

  • 9. Data: 2015-10-26 14:16:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 12:21:26 +0100, brum napisał(a):

    > Juz niedlugo, beda wkrotce zastepowane przez sms.

    Skąd te niepokojące wiadomości?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 10. Data: 2015-10-26 14:21:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Oct 2015 10:25:12 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >A możesz zdradzić dlaczego?
    Lepiej nie, bo zacznie się kolejna wojna :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl