  • 1. Data: 2002-01-26 20:06:53
    Temat: Likwidacja konta
    Od: "skur-byk" <s...@p...onet.pl>

    Chciałbym zlikwidować konto w Pekao SA....
    Czy moglibyście mi podpowiedzieć metody bo jak się spytałem w banku to
    panienka odpowiedziała mi, że to jest prawie niemożliwe...

  • 2. Data: 2002-01-26 20:20:25
    Temat: Re: Likwidacja konta
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "skur-byk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym zlikwidować konto w Pekao SA....
    > Czy moglibyście mi podpowiedzieć metody bo jak się spytałem w banku to
    > panienka odpowiedziała mi, że to jest prawie niemożliwe...

    Ja w zeszlym tyg. zlozylem wniosek o likwidacje
    Eurokonta WWW. Oczywiscie do tej pory widnieje
    jako "zlozony". Niedysponentka na infolinii wydukala
    ze mam czekac na tel. z jednostki posredniczacej.
    Kiedy sie spytalem, co jesli mam obecnie inny tel. niz
    ten, ktory podawalem przy zakladaniu umowy?
    Niestety sensownej odp. nie otrzymalem :\

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 3. Data: 2002-01-27 10:08:47
    Od: "TOMASZ(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "skur-byk" <s...@p...onet.pl> napisal(a):

    >Chciałbym zlikwidować konto w Pekao SA....
    >Czy moglibyście mi podpowiedzieć metody bo jak się spytałem w banku to
    >panienka odpowiedziała mi, że to jest prawie niemożliwe...

    He he ja tez chce zlikwidowac tam konto, juz ja im dam niemozliwe
    :)))))))

  • 4. Data: 2002-01-27 10:13:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > He he ja tez chce zlikwidowac tam konto, juz ja im dam niemozliwe
    > :)))))))

    Mozliwe, mozliwe i wykonalne :)

  • 5. Data: 2002-01-27 11:09:40
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    nie rozumiem ...przecież jest chyba regulamin ...zgłaszasz na piśmie chęć
    zamknięcia ..podpisują ci to i już ...ehhh

    ostatnio mnie pan w fortisie (choc bardzo mily) chcial splawic w sprawie
    zamkniecia epakietu ...bo fortis czynny do 19:00 ale czesc internetowa obok
    banku do 17:00...i sa niby inne procedury ....ehhh
    ale po tym jak sobie wyjasnilismy ze to fortis i to fortis i poprosilem o
    kartke i nozyczki aby przeciac karte ...to nagle wszystko sie dalo ...(pan
    wykonal 2 telefony) i konto zamknal i nawet odrazu wyplacil "resztke" mamony
    :)))

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2002-01-27 12:04:48
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    Oni po prostu nad wyraz kochaja papierki. Dlatego najszybciej (ok. 1-1,5h)
    zaniesc im karty, napisac wypowiedzenie i juz... Pozniej tylko sie czeka,
    czeka, czeka... I przychodza wyciagi, przychodza wyciagi... Mnie kobieta
    pytala dlaczego zamykam konto ? Powiedzielem ze powodem jest to ze: nawet
    zamkniecie konta trwa ponad godzine.
    E-WWW pewnie tak samo (nigdy sie nie skusilem hehhehe) przez oddzial
    posredniczacy.
    pzd

  • 7. Data: 2002-01-28 12:04:59
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Chciałbym zlikwidować konto w Pekao SA....
    > Czy moglibyście mi podpowiedzieć metody bo jak się spytałem w banku to
    > panienka odpowiedziała mi, że to jest prawie niemożliwe...

    Wyślij do nich dyspozycję likwidacji konta listem poleconym.

    Rafał

  • 8. Data: 2002-01-28 17:22:06
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kiedy sie spytalem, co jesli mam obecnie inny tel. niz
    > ten, ktory podawalem przy zakladaniu umowy?
    > Niestety sensownej odp. nie otrzymalem :\

    Po 2-3 tyg. od złozenia przychodzi e-list z poleceniem oddania "instrumentów
    płatniczych" w oddziale pośredniczącym, 1-2 godz. stania w kolejce i można
    oczekiwać na ostateczne zamknięcie ...
    Tak było kilka miesięcy temu.

    Cierpliwości i Powodzenia.
    -As-

    p.s.
    1. Warto wcześniej oczyścić konto zostawiając np. 50 zł. na prowizje i odsetki.
    2. Wziąć pokwitowanie za zwrócone instrumenty!
    3. Przypomnieć sobie, czy kilka lat temu nie wzięło się jakiejść karty
    kredytowej w promocji i czy wypowiedziało się skutecznie umowę do tej karty.

  • 9. Data: 2002-01-29 19:08:03
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    > kredytowej w promocji i czy wypowiedziało się skutecznie umowę do tej karty.

    Najpierw spłacić i wypowiedzieć umowę pożyczki w Eurokoncie. Najlepiej byłoby
    wyliczyć sobie, ile trzeba zostawić na koncie na pewno (zaległe obciążenia, trudne
    do odwołania zlecenia, prowizje itp.), pozostawić na koncie o kilka zł więcej.
    Powtórzę i ja: ŻĄDAĆ PISEMNEGO POTWIERDZENIA ZWROTU KART PŁATNICZYCH z ich numerem,
    datą, a najlepiej i godziną (to samo w przypadku każdej innej rzeczy oddawanej do
    banku, będącej jego własnością). Na tłumaczenie, że nie ma takiego formularza prosić
    o ręczne wypisanie i grozić skargą do centrali (odmowa przyjęcia kart płatniczych za
    potwierdzeniem przyjęcia, mimo wcześniejszego wezwania).
    A wypowiedzenia umowy rachunku nie sładać w banku, tylko przesłać poleconym.
    Będzie i szybciej, i taniej :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl