  • 1. Data: 2002-01-26 19:54:10
    Temat: Poręcznie kredytu w dawnym BZ
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl>

    Cześć!

    Mam takie pytanie do osób, które brały kiedyś kredyt w BZ, były
    poręczycielami w tym banku lub po prostu tam pracują.

    Jak wyglądała mianowicie praktyka udzielania poręczeń - chodzi mi o okres
    od listopad 2000-styczeń 2001.

    Czy poręczenie kredytu następowało w samej umowie kredytu czy też w aneksie
    do niej?

    Czy przy poręczniu wekslem (nie wekslowym) sporządzana była umowa wekslowa
    czy też opierano się na samej umowie kredytu?

    Dzięki
    AR