    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja konta
    Date: Tue, 29 Jan 2002 20:08:03 +0100

    news:1fc1.00000ce5.3c5588bd@newsgate.onet.pl...

    > p.s.
    > 1. Warto wcześniej oczyścić konto zostawiając np. 50 zł. na prowizje i odsetki.
    > 2. Wziąć pokwitowanie za zwrócone instrumenty!
    > 3. Przypomnieć sobie, czy kilka lat temu nie wzięło się jakiejść karty
    > kredytowej w promocji i czy wypowiedziało się skutecznie umowę do tej karty.

    Najpierw spłacić i wypowiedzieć umowę pożyczki w Eurokoncie. Najlepiej byłoby
    wyliczyć sobie, ile trzeba zostawić na koncie na pewno (zaległe obciążenia, trudne
    do odwołania zlecenia, prowizje itp.), pozostawić na koncie o kilka zł więcej.
    Powtórzę i ja: ŻĄDAĆ PISEMNEGO POTWIERDZENIA ZWROTU KART PŁATNICZYCH z ich numerem,
    datą, a najlepiej i godziną (to samo w przypadku każdej innej rzeczy oddawanej do
    banku, będącej jego własnością). Na tłumaczenie, że nie ma takiego formularza prosić
    o ręczne wypisanie i grozić skargą do centrali (odmowa przyjęcia kart płatniczych za
    potwierdzeniem przyjęcia, mimo wcześniejszego wezwania).
    A wypowiedzenia umowy rachunku nie sładać w banku, tylko przesłać poleconym.
    Będzie i szybciej, i taniej :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl