  • Data: 2002-01-26 20:20:25
    Temat: Re: Likwidacja konta
    Od: "hosi" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skur-byk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2v28u$dlr$1@news.onet.pl...

    > Chciałbym zlikwidować konto w Pekao SA....
    > Czy moglibyście mi podpowiedzieć metody bo jak się spytałem w banku to
    > panienka odpowiedziała mi, że to jest prawie niemożliwe...

    Ja w zeszlym tyg. zlozylem wniosek o likwidacje
    Eurokonta WWW. Oczywiscie do tej pory widnieje
    jako "zlozony". Niedysponentka na infolinii wydukala
    ze mam czekac na tel. z jednostki posredniczacej.
    Kiedy sie spytalem, co jesli mam obecnie inny tel. niz
    ten, ktory podawalem przy zakladaniu umowy?
    Niestety sensownej odp. nie otrzymalem :\

    --
    Pozdrówka
    hosi