  • 1. Data: 2004-05-18 10:06:16
    Temat: Likwidacja CBE - pytania do zorientowanych
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Pracownik Pekao w rozmowie telefonicznej zapewnił mnie o automatycznym
    przeniesieniu kredytu odnawialnego w ROR Telepekao24 na nowe konto w
    Pekao24 - czy to prawda, czy ściemniał, może potrzebne będą od nowa korowody
    z zusami, srusami itp.?

    Czy to prawda, że po przeniesieniu kont firmowych z CBE do Pekao24 nie da
    się korzystać z nich na dotychczasowych zasadach - tzn. nie będą mogły być
    obsługiwane przez internet?

    Jeżeli to prawda, to poradźcie mi, proszę, gdzie założyć nowe konto
    firmowe - parametry poniżej:

    - mała działalność bez pracowników (lub z jednym pracownikiem)
    - potrzeba pełnej obsługi via internet, bez wizyt w "marmurku" (lub nader
    nieczęsto)
    - max kilkanaście przelewów miesięcznie, w tym zus i skarbowy, zwykle -
    kilka
    - w tym - sporo przelewów do stałych kontrahentów, ale na różne kwoty
    - częste przelewy własne (zasilanie konta firmowego z ror)
    - wpłaty gotówkowe na konto firmowe
    - KK i inne - zbędne
    - kredyt odnawialny, limit debetu - z reguły zbędne, choć ewentualnie
    czasami przydatne
    - koszt miesięczny konta na poziomie CBE
    - obsługa walutowa, operacje zagraniczne etc. - zbędne
    - łatwa dostępność do historii konta i potwierdzeń przelewów

    Jeżeli ktoś już analizował taki temat, bardzo proszę o podzielenie się
    uwagami

    T.

  • 2. Data: 2004-05-18 12:40:52
    Temat: Re: Likwidacja CBE - pytania do zorientowanych
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Nowicki napisał:
    > Jeżeli to prawda, to poradźcie mi, proszę, gdzie założyć nowe konto
    > firmowe - parametry poniżej:

    Nie napisałeś o jakie miasto chodzi. Przyjrzyj sie ofercie Deutsche Bank
    Polska - http://www.deutsche-bank-pbc.pl/ dla klientów biznesowych jeśli
    jest u Ciebie oddział tego banku. Multibank też ma chyba ciekawą ofertę
    - www.multibank.pl

    K.

  • 3. Data: 2004-05-18 13:41:00
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    > Przyjrzyj sie ofercie Deutsche Bank
    > Polska - http://www.deutsche-bank-pbc.pl/ dla klientów biznesowych jeśli
    > jest u Ciebie oddział tego banku. Multibank też ma chyba ciekawą ofertę
    > - www.multibank.pl

    jestem w tej sameh sytuacji
    rozważam multibank
    Jakie są opinie dotychczasowych użytkowników ?

    ps.
    ciekawe które konto będzie oferować PeKaO SA ?
    Na pewno straci klientów :(

  • 4. Data: 2004-05-18 16:04:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Piotr W wrote:

    > ciekawe które konto będzie oferować PeKaO SA ?
    > Na pewno straci klientów :(

    Indywidualnym proponują Eurokonto Plus założone w I Oddziale w Warszawie
    + Pekao24 za tą samą opłatą co dotychczas (do końca roku).
    Co firmom nie wiem.

  • 5. Data: 2004-05-18 16:08:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 18 May 2004 12:06:16 +0200, "Tomasz Nowicki"
    <t...@p...com> wrote:

    <ciach>

    jak dotąd: mBank

    >- wpłaty gotówkowe na konto firmowe

    jeśli to jednoosobowa DG, to dołóż np. Lukasa albo Raiffeisen

    >- koszt miesięczny konta na poziomie CBE

    przy Twoich warunkach - tak będzie

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-05-18 21:05:20
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Indywidualnym proponują Eurokonto Plus założone w I Oddziale w Warszawie
    > + Pekao24 za tą samą opłatą co dotychczas (do końca roku).

    co do tej opłaty ...
    nigdzie nikt nie pisze o tym, że do końca roku itd
    a EK Plus kosztuje wg TOiP 11,5 ZLN

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-05-19 04:17:37
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Piotr W wrote:

    > co do tej opłaty ...
    > nigdzie nikt nie pisze o tym, że do końca roku itd
    > a EK Plus kosztuje wg TOiP 11,5 ZLN

    jest napisane w ofercie przysyłanej pocztą wewnętrzną.
    Do końca roku opłata za korzystanie taka sama jak za eurokonto WWW.
    Po nowym roku oczywiście wszystko wróci do normalnej taryfy.

  • 8. Data: 2004-05-19 18:14:12
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    > jest napisane w ofercie przysyłanej pocztą wewnętrzną.
    > Do końca roku opłata za korzystanie taka sama jak za eurokonto WWW.
    > Po nowym roku oczywiście wszystko wróci do normalnej taryfy.

    przepraszam nie doczytałem
    jednak to nie zmienia mojej opinii o PeKaO SA

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl