  • 1. Data: 2004-09-15 11:22:30
    Temat: Liczarka do banknotow
    Od: "MiRuS" <m...@U...interia.pl>

    Potrzebuje nabyc liczarke do banknotow GLORY np. GND 200. Jest to uzywane w
    bankach, dlatego tutaj pytam, wybaczcie, jesli nie ta grupa, ale gdzie Wy,
    Bankowcy kupujecie takie rzeczy, bo jak Internet dlugi i szeroki nie
    znalazlem ani jednego dystrybutora tych urzadzen w Polsce :( Dzieki za info.
    MiRuS

  • 2. Data: 2004-09-15 11:29:40
    Temat: Re: Liczarka do banknotow
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "MiRuS" <m...@U...interia.pl> napisała:

> [...]
    >Bankowcy kupujecie takie rzeczy, bo jak Internet dlugi i szeroki nie
    >znalazlem ani jednego dystrybutora tych urzadzen w Polsce :( Dzieki za info.

    Coś słabo szukałeś
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=GLORY+%
    22gnd+200%22&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-09-15 12:23:19
    Od: "MiRuS" <m...@U...interia.pl>

    Użytkownik "gornik" napisał:

    > Coś słabo szukałeś

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=GLORY+%
    22gnd+200%22&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    To to i ja znalazlem. Ale nie wyglada mi to na dystrybutorow a juz na pewno
    nie ma tam informacji o cenach urzadzen...

  • 4. Data: 2004-09-15 12:29:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik MiRuS napisał:

    > To to i ja znalazlem. Ale nie wyglada mi to na dystrybutorow a juz na pewno
    > nie ma tam informacji o cenach urzadzen...

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&c2coff=1&
    q=liczarka+banknot%C3%B3w+glory&btnG=Szukaj&lr=

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=liczark
    a+banknot%C3%B3w&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

    Telefon potrafisz obsługiwać ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-09-15 13:16:54
    Od: "MiRuS" <m...@U...interia.pl>

    Sorki, ale GOOGLE'a to ja potrafie obslugiwac, telefon tez ;) A pytalem o
    liczarki marki GLORY, a nie Gloria czy inne. Nie pytalem tez o polska firme
    GLORY, ktora de facto nazywa sie GRAND i nie sprzedaje liczarek GLORY tylko
    MANGER i LAUREL. Pytanie jest gdzie mozna kupic GLORY np. model GND 200?
    Pytam kto jest dystrybutorem tego sprzetu na Polske, a nie kto moze mi to
    sprowadzic w ciagu 2-5 tygodni (jak te wszystkie firmy z GOOGLE'a)...
    Przeciez banki gdzies sie w te urzadzenia chyba zaopatruja?

  • 6. Data: 2004-09-15 13:33:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik MiRuS napisał:

    > Przeciez banki gdzies sie w te urzadzenia chyba zaopatruja?

    Tak, nie mają procedur na zamówienia. nie składają zamówień ... Pani
    gienia z okienka nr 4 bierze kasiorkę z kasy i idzie kupić to do
    elektronika ...

  • 7. Data: 2004-09-15 14:41:02
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "MiRuS" <m...@U...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Sorki, ale GOOGLE'a to ja potrafie obslugiwac, telefon tez ;)

    To po prostu zadzwoń do producenta i zapytaj komu w Polsce to sprzedają.

    vertret

  • 8. Data: 2004-09-15 15:00:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    VERTRET wrote:

    > To po prostu zadzwoń do producenta i zapytaj komu w Polsce to
    > sprzedają.

    to już łatwiej wejsc na stronę http://www.gloryusainc.com/mail/mail.html
    i wypełnić formularz z pytaniem :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-09-15 18:22:31
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/15/2004 5:00 PM, blad wrote:

    > to już łatwiej wejsc na stronę http://www.gloryusainc.com/mail/mail.html
    > i wypełnić formularz z pytaniem :-)
    > *** blad ***

    Można też bliżej:

    http://www.aim.biz.pl/zliczgnd200.htm

    a jak komu nie odpowiada partner można poszukać za granicą:

    http://www.systema.biz/212.html

    wg. tej strony jest dealer w miejscowości Mahaczkała - ładnie
    wygladałoby na fakturze ;-)

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2004-09-16 07:03:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

> [...]

    >To to i ja znalazlem. Ale nie wyglada mi to na dystrybutorow a juz na pewno
    >nie ma tam informacji o cenach urzadzen...
    Dzwonisz, pytasz się o cenę i dystrybutora
    Jaki problem ?