  • 1. Data: 2011-07-08 06:35:46
    Temat: Łapanka emerytów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    No i proszę, oto mamy coś w rodzaju próby ataku na dominującą pozycję PKO
    BP:

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=572,Oplacaj-rachunk
    i-za-darmo-w-placowkach-Alior-Banku

    A dla grupowiczów może to dobry sposób na darmową aliorową debetówkę? Bo w
    tej informacji nigdzie nie jest napisane, że musi to być "nowy klient". No
    chyba że tak to zostanie rozwiązane, że w przypadku braku "opłat gotówką" w
    danym miesiącu, jest opłata za kartę, choć wtedy byłoby to dość absurdalne w
    kontekście otwartego rachunku.

  • 2. Data: 2011-07-08 07:26:50
    Temat: Re: Łapanka emerytów
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Lip, 08:35, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > No i proszę, oto mamy coś w rodzaju próby ataku na dominującą pozycję PKO
    > BP:

    Pewnie będzie tak jak zawsze w Aliorze (i nie tylko w nim)
    przez kilka miesięcy dobra oferta, potem zmiana zasad.

  • 3. Data: 2011-07-08 08:23:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    To jakaś głupota, ostatnio musiałem wpłacić gotówkę, czekałem w Aliorze
    chyba z 10 minut bo akurat jedna kasa miała przerwę. Jeśli przyjdzie tam
    masa emerytów (których na razie faktycznie tam nie było) to przestanę
    być zadowolony z Aliora.

    a.

  • 4. Data: 2011-07-08 08:41:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > chyba z 10 minut bo akurat jedna kasa miała przerwę. Jeśli przyjdzie tam
    > masa emerytów (których na razie faktycznie tam nie było) to przestanę

    Mają być osobne stanowiska do tych celów. Powinno dać się to tak
    zorganizować żeby nie wydłużyło istotnie średniego czasu obsługi innych
    klientów, bo tłumów w Aliorze się raczej nie widuje.

  • 5. Data: 2011-07-08 10:10:33
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 08 Jul 2011 10:41:04 +0200, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > zorganizować żeby nie wydłużyło istotnie średniego czasu obsługi innych
    > klientów, bo tłumów w Aliorze się raczej nie widuje.

    Dla mnie (i pewnie dla paru innych osób klientów też) Alior to przede
    wszystkim bezpłatne: rachunki walutowe, obsługa gotówkowa w oddziale i
    natychmiastowe przelewy do/z internetowego kantoru. Jeśli w praniu okaże
    się, że zamiast osobnego okienka dla emerytów mamy wspólną obsługę, bo
    akurat nie ma pracowników w oddziale to Alior sobie strzeli w stopę.

    Matt

  • 6. Data: 2011-07-08 10:27:41
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Raczej tak, bo koło siebie mam duży oddział Aliora i nigdy nie widziałem tam
    więcej niż jednej czynnej kasy. W ogóle coś z organizacją pracy w Aliorze jest
    niehalo: Doradcy klienta zamożnego, biznesowego, hipotecznego siedzą w
    boksach, dłubiąc w nosie z nudów, a kasjerka ma zapieprz naokrągło.