  • Data: 2003-03-01 17:00:33
    Temat: Re: Lamerskie pytanie :) co to ten WIBOR??
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cc1.00001151.3e60d912@newsgate.onet.pl...
    > Bardzo dziękuje za uściślenie. Widzę że znasz się dobrze na tych
    problemach.
    > Dlatego też mam jedno pytanie. Wiem, że bierze się pod uwagę 10 banków.
    Tylko
    > nie wiem jakie to banki. Będę wdzięczny za odpowiedź.

    pekao, pko bp, bank millenium, bre bank, kredyt bank, societe generale, ing
    bank slaski, bz wbk, bph pbk, bank handlowy.

    > Pozdrowienia Tensor1.
    >
    > PS. I jeszcze jedno. Czy fakt gotowości nie obliguje bank do realizacji
    > transakcji, jeżeli druga strona wyrazi takie życzenie.

    Przez 15 minut od momentu ustalenia Wiborow, bank ma obowiazek zakwotowac
    innemu bankowi depozyt nie gorzej niz zakwotowal do Wiboru. Dodatkowo
    obowiazuje to dla niewielkiej kwoty (bodajze 5 albo 10mln pln)

    pzdr
    mcp