  • Data: 2003-03-02 15:34:34
    Temat: Re: Lamerskie pytanie :) co to ten WIBOR??
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cc1.00001206.3e612e30@newsgate.onet.pl...

    > To znaczy, że musi tylko częściowo "wywiązać" się z wcześniejszych
    ustaleń!!!.
    > Czy to nie może doprowadzać do różnych "przekrętów" . Tensor1.

    Absolutnie nie! O 11 mam taka cene i mozesz cos z niej zrobic. Przeciez nie
    mozesz wymagac od kogos, zeby cene podawana o 11 utrzymywal np przez 2
    godziny. Za dwie godziny cena bedzie juz zupelnie inna. Wibor jest tylko
    stawka referencyjna. To tak jak z kursem fixingowym NBP - ustalany o 11, a w
    ciagu dnia kurs zmienia sie ciagle. Zreszta na identycznej zasadzie opieraja
    sie Libory, Euribory itd. - fixowane raz dziennie.

    mcp