  • Data: 2003-10-26 11:07:30
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy - cd
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bn641l$sbp$1@news.onet.pl...

> [...]

    Lukas na swoim wuwuwie postawił nowy regulamin konta - także z października
    2003.

    Oj, będzie afera. Poszła jakiś czas temu reklamacja na nieuprawnioną zmianę
    regulaminu w lutym tego roku. Teraz zmienili znowu... i ZNOWU olali
    powiadomienie klientów nie otrzymujących wyciągów...

    Poczekam co odpiszą na reklamację. Jeżeli uznają, że regulamin z lutego 2003
    mnie nie obowiązuje to nowe regulaminy z października TAKŻE - bo znowu nikt
    nie powiadomił.

    Jeśli odpiszą, że jednak obowiązuje, to pójdzie kolejna reklamacja - tym
    razem na zmianę regulaminu w październiku...

    Ech, co za bank. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara