  • 1. Data: 2004-06-29 06:50:58
    Temat: LUKAS leży????
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Mam dziś problem z "wejściem" się do LUKASA. Czy Wy też?

    --
    Pozdrawiam - GJ

  • 2. Data: 2004-06-29 06:58:50
    Temat: Re: LUKAS leży????
    Od: " jogger" <b...@g...pl>

    Tak mam tak samo ! Od rana nie moge sie zalogowac do konta !!

  • 3. Data: 2004-06-29 07:02:24
    Od: "Crimson" <c...@g...de>

    Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Leży. U mnie to samo ;-(

    --
    -Crimson-

  • 4. Data: 2004-06-29 07:37:03
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    "Crimson" <c...@g...de> wrote in message

    > Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Leży. U mnie to samo ;-(

    Zadzwoniłem na Lukaslinię. Panienka powiedziała coś o trwających pracach
    modernizacyjnych serwisu internetowego. Na pytanie, do której, dostałem
    odpowiedź, że nie posiada takiej informacj. W końcu zdesperowany, zapytałem,
    czy dzisiaj będzie dostęp. Odpowiedź była, że TAK.

    Dla mnie to żenada - mBank przynajmniej informował z wyprzedzeniem o takich
    pracach i wyrabiał się w zadeklarowanym czasie. Skoro Lukaslinia nie wie, do
    kiedy to potrwa, to raczej wygląda mi na to, że ktoś dobrał się do serwerów
    Lukas Banku i naprawiają szkody :-( Tylko w takiej sytuacji wyobrażam sobie,
    że nie można określić z góry czasu zakończenia operacji "modernizacji".

    Tomasz

  • 5. Data: 2004-06-29 07:43:18
    Od: "Ideapop" <i...@p...onet.pl>

    Co zobaczyłem na stronie logowania.
    "Przepraszamy - z powodu prac modernizacyjnych Lukas e-Bank jest czasowo
    niedostępny.Prosimy spróbować w godzinach popołudniowych"

  • 6. Data: 2004-06-29 07:46:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Lisowski wrote:
    [...]

    > Dla mnie to żenada - mBank przynajmniej informował z wyprzedzeniem o takich
    > pracach i wyrabiał się w zadeklarowanym czasie.

    Mhm. Zwłaszcza 10-go

    KJ

  • 7. Data: 2004-06-29 11:39:19
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    > Tomasz Lisowski wrote:
    > [...]
    >
    > Mhm. Zwłaszcza 10-go

    Faktycznie :-). Ale nie były to prace modernizacyjne, ale przeciążenie. Poza
    tym dziś nie jest 10-ty, tylko 29 czerwca.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-06-29 14:53:59
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 09:37:03 +0200
    "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> naskrobał(a):

> [...]
    > Lukaslinia nie wie, do kiedy to potrwa, to raczej wygląda mi na to, że
    > ktoś dobrał się do serwerów Lukas Banku i naprawiają szkody :-(

    e tam dobral
    pewnie maja jakas awarie i ja naprawiaja, nie chcac sie przyznac, ze
    to nieplanowane jest

    > Tylko
    > w takiej sytuacji wyobrażam sobie, że nie można określić z góry czasu
    > zakończenia operacji "modernizacji".

    no, jeszcze bywa tak, ze podczas planowanej modernizacji natrafia
    sie na nieplanowane przeszkody - wtedy ciezko jest ocenic czas
    powrotu do pracy

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq