  • 11. Data: 2004-03-01 20:39:15
    Temat: Re: LUKAS e-Bank leży (znowu???)
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > A po co ci karta z multi ? Nie lepiej konto w Multi + ekonto z kartą do
    > euronetu w mBanku ?

    Bo wole miec troche kasy w roznych bankach, i karty do nich, zeby byc
    niezaleznym od takich padow jak dzisiaj w lukasie.

    BTW. Ale sie zirytowalem cala ta systuacja :( Niestety prawa Muphyego
    dzialaja. Wlasnie jak dzisiaj potrzebuje dostep do banku to go nie ma,
    tylko ile to moze trwac. Caly dzien to juz przesada i zadnego komunikatu
    na stronie banku. To tylko pokazuje jak lukas bank ma klientow w
    powazaniu. Tak powinno byc z kazdym banku ...

    Mroziu

  • 12. Data: 2004-03-01 21:53:24
    Od: z...@p...onet.pl

    > ja mam tylko -121.
    > Czuje sie poszkodowany ;)

    Pociesz się, ja też mam "Błąd wykonania -102: błąd systemowy"
    Orzesz !!!

  • 13. Data: 2004-03-02 00:02:54
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-01 22:53, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako z...@p...onet.pl
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Pociesz się, ja też mam "Błąd wykonania -102: błąd systemowy"
    > Orzesz !!!

    Jesteście dupy wołowe ;)
    mi to po rajtach pojechali ... Udało się odpalić stronę logowania ;) (o
    dziwo !)

    Ba ... nawet w historię przed chwileczką mogłem spojrzeć (00:56).

    Zaszalałem ... kliknąłem aktualizację konta ...

    I oto komunikat jaki po 40 sekundach się pojawił (na identycznym tle jak
    te minusowe błędy systemoweA) :

    "Brak klienta o podanym identyfikatorze"

    Się znaczy co ? Za moje chamskie buraczane podejście do wszystkiego co
    się rusza wyrzucili mnie z bazy ??? ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 14. Data: 2004-03-02 07:27:07
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

    Użytkownik "seventy-nine" <s...@b...onz> napisał
    w wiadomości news:c1vpov$dl3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > z serwisu LUKAS e-Bank. Za wszelkie trudności serdecznie przepraszamy.
    > Jednocześnie przypominamy, że wszelkie transakcje na rachunku mogą być
    > również dokonywane za pośrednictwem LUKASLinii 0801 33 00 00
    > lub (071) 35 49 009 (posiadając telekod).
    >
    > Z poważaniem,
    > Agata Kozłowska
    > LUKAS Bank"
    >
    > Przejściowe problemy, sra ta ta ta.
    > No super, kurde właśnie na rachunku za komórę mam 26 zł w plecy za
    > połączenia z 0801330000 (telefon w Idei mam niestety i taryfikują go jak

    Lekko przesadzaja rano o 7 problemu juz nie było dało rade wysłąc przelwy

    ale od 8 znowu te same błędy i LUKAS dalej leży

    czyżby znowu kolejny dzien bez dostepu do konta?

  • 15. Data: 2004-03-02 08:51:26
    Temat: To już ***** nie jest śmieszne!
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Bank to, czy fabryka szczotek?
    Powinni natychmiast zmienić numer telefonu na 0700, zarobili by sporo na
    telefonach od wk*******
    klientów !

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2004-03-02 11:30:50
    Temat: Re: To już ***** nie jest śmieszne!
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Bank to, czy fabryka szczotek?
    > Powinni natychmiast zmienić numer telefonu na 0700, zarobili by sporo na
    > telefonach od wk*******
    > klientów !

    Uhm.. Rozumiem. A jak minelo Tobie dziecinstwo??

    ;-)
    pzdr,
    michal

  • 17. Data: 2004-03-02 11:34:27
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]

    > "Brak klienta o podanym identyfikatorze"

    > Się znaczy co ? Za moje chamskie buraczane podejście do wszystkiego co

    A masz, dobrze Ci tak buraku, to tyż pewnikiem za to żeś nam nabluzgał
    niedostojnie: "Jesteście dupy wołowe ;)" ;)

    ps.
    Zastanawiam się nad zwrotem: "mi to po rajtach pojechali". Nie znam tego
    powiedzenia, wyklaruj mi, proszę :)

  • 18. Data: 2004-03-02 12:33:27
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Uhm.. Rozumiem. A jak minelo Tobie dziecinstwo??
    >
    > ;-)

    A dziękuję, bez przeszkód. Ja też ze stoickim spokojem obserwuję pady,
    kiedy nic nie _muszę_ sprawdzić/zrobić/zlecić. Rozumiem też awarie
    'krótkie'. Ale ten dwudniowy występ? Żenada.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2004-03-02 13:47:45
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    SebCz <a...@a...pl> wrote:

    > A dziękuję, bez przeszkód. Ja też ze stoickim spokojem obserwuję pady,
    > kiedy nic nie _muszę_ sprawdzić/zrobić/zlecić. Rozumiem też awarie
    > 'krótkie'. Ale ten dwudniowy występ? Żenada.

    Nie tylko ten, bo 2 tyg. temu też leżało kilka dni.
    Nowa świecka tradycja?

    --
    Powiedział do mnie, że mogę go pocałować w chuja, w jaja i tym podobne.

  • 20. Data: 2004-03-02 14:40:08
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 12:34, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
> [...]

    > A masz, dobrze Ci tak buraku, to tyż pewnikiem za to żeś nam nabluzgał
    > niedostojnie: "Jesteście dupy wołowe ;)" ;)

    Niewątpliwie ;)

    > Zastanawiam się nad zwrotem: "mi to po rajtach pojechali". Nie znam tego
    > powiedzenia, wyklaruj mi, proszę :)

    Rajty - skrót od RAJTUZY ;)
    Pojechali ... hmmm ... sam nie wiem co to słowo znaczy ;)

    Pozdrowionka ...