    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS???
    Date: Sun, 19 Oct 2003 12:53:20 +0200

    bmtpnl$iu6$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
    > hmm
    > poprostu trzymanie kaski na koncie, czasami jakas mala lokata, czeste
    > wyplaty z bankomatow,obsl. przez net.
    > Jacek

    No to Lukas powienien Cie usatysfakcjonowac, pod warunkiem, ze nie bedziesz
    mial oczekiwan, aby wplyniete srodki byly natychmiast dostepne przez
    bankomat. Skoro bedziesz trzymal jakies dodatnie saldo, nie bedzie to mialo
    znaczenia dla Ciebie. Zreszta Twoj obecny bank chyba tez nie daje takiej
    szybkosci tutaj (nie wiadomo, ktory to bank, bo podales jakas dziwna nazwe -
    chodzi o Pekao SA czy PKO BP SA?).

    Jesli chodzi o male lokaty, to Lukas premiuje lokaty od 10 tys. wyzszym %.
    Obsluga przez net jest dobra (moim zdaniem, choc sa zdania przeciwne). Dla
    mnie jest to najwygodniejszy interfejs ze znanych mi bezposrednio (znam 5).

    Jesli chodzi o bankomaty, to przy Pro masz do dyspozycji bezprowizyjne
    bankomaty: BZWBK oraz Euronet.

    Oczywiscie wiesz, ze przy srednim saldzie 5kPLN masz to konto za darmo. Do
    tego salda licza sie tez lokaty.

    --
    Robert