  • 12. Data: 2013-06-12 14:00:39
    Temat: Re: LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...z napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://noblebank.pl/produkty/depozyty/lokata-na-otwa
    rcie

    > konto platne 99zl ale styknie przelac 12000 (minium, w jednym
    > przelewie) z poza grupy getin noble banku na ROR i oplaty nie ma.
    > Wiecej nie znajdziesz.

    Fajna kwota a nie jakies durne 5.000 limitu jak to czasem bywa.
    W sumie ciekawa oferta, jeżeli nie ma haczyków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 11. Data: 2013-06-12 14:00:39
    Temat: Re: LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję
    >
    > to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i
    > nieopłacalne (z 1 kliknięcie) to trudno

    Masz takie konto, ze jednym kliknieciem logujesz sie i robisz przelew?
    Fajnie. Chyba... To mozna sobie w harmnogramie win ustawić ten klik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 13. Data: 2013-06-12 14:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > raczej 24 gr codziennie, kolega Budzik miał na myśli różnicę między
    > pingpongiem a np inną lokatą z miesięczną kapitalizacją
    >
    > Te 24 gr to dzienna różnica w porównaniu np. konta oszczędnościowego w
    > Mille, które jest teraz w promocji na 4% przez 3 m-ce
    >
    > http://ilokaty.info/porownanie-lokat/

    A to jest jeszcze inna sprawa.
    Na 6 miesiecy idea dawała ostatnio 4,5 brutto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 14. Data: 2013-06-12 14:11:30
    Od: m...@g...com

    Haczyków nie ma żadnych - najzwyklejsza lokata dzienna

    warunek - musisz posiadać konto idealne - jest ono bezpłatne, płatna jest obecnie
    karta i wypłata z bankomatu - ale nie trzeba jej brać

  • 15. Data: 2013-06-12 19:05:08
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:58:25 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:

> [...]
    >
    > grupy getin noble banku na ROR i oplaty nie ma. Wiecej nie znajdziesz.

    Czy na pewno 99zł?

    Patrzę na TOIP i konto jest za free, ale przelwy 20 lub 5zł...
    http://noblebank.pl/public/upload/pdf/Tabela%20op%C5
    %82at%20i%20prowizji%20%20osoby%20fizyczne%20NB%2015
    .11.2012.pdf

  • 16. Data: 2013-06-12 19:36:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-12 19:05, Michal Pl pisze:

> [...]
    > http://noblebank.pl/public/upload/pdf/Tabela%20op%C5
    %82at%20i%20prowizji%20%20osoby%20fizyczne%20NB%2015

    Ja też widziałem kiedyś 0zł, potem znajomy twierdził że jest 99 i wtedy
    znalazłem takie TOiP:

    http://noblebank.pl/public/upload/pdf/Tabela%20op%C5
    %82at%20i%20prowizji%20Rachunku%20Osobistego%20z%20d
    n%2018.04.2013.pdf

    Ty pokazujesz taryfę RORu, ja Konta Osobistego... i problem rozwiązany
    :) Niestety ale "Lokata dostępna wyłącznie dla nowych użytkowników
    Rachunku Osobistego Bankowości Internetowej Noble Bank. "

  • 17. Data: 2013-06-12 22:28:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-06-12 07:30, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

    w GO/OO bumerang nadal na 5% ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2013-06-12 22:45:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-12 22:28, RobertS pisze:

    > w GO/OO bumerang nadal na 5% ;-)

    W GO muszą więcej dawać, bo tam się trudniej loguje ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-06-13 09:28:50
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Dzięki za poprawienie mnie :) - przerosła mnie ich strona

  • 20. Data: 2013-06-13 11:40:12
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Ja zalozylem ta lokate na 5,25%

    Teraz jeden przelew sumy na lokate na konto Noble juz zalatwia mi zwolnienie za
    czerwiec. Po zalozeniu lokaty na koncie mam 0.

    Pod koniec lipca leje 12001 zl, czekam na 1 sierpnia (a wiec 2-3dni) i leje
    12001. Tym sposobem kasuje oplate za sierpien i lipiec! Przelewam sume tych 2
    przelewow (-5zl) na konto w innym banku gdzie daja procenciki. Lokata mi sie
    konczy na poczatku wrzesnia - dolewam kolejne 12001 do srodkow ktore wroca z
    lokaty na konto Noble, kasuje oplate za wrzesien i zabieram calosc do innego
    banku - 5zl.

    Tym sposobem wydam gora 10zl na obsluge konta i lokaty. A pieniadze nie
    oprocentowane beda lezec tam gora kilka dni. Taniej chyba sie nie da?