  • 1. Data: 2002-03-11 10:17:42
    Temat: LGnet - zamówienie karty Maestro
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Czy po założeniu konta LGnet jedna karta Maestro przychodzi automatycznie,
    czy należy wypełnić zamówienie w serwisie internetowym?
    Jeśli trzeba wypełnić, to czy z wypełnieniem trzeba czekać aż do dostępu
    aktywnego (dotarcia podpisanej umowy, czy można wcześniej)?
    Tak przy okazji, co jaki okres dopisywane są odsetki na netKonto?

    TIA

  • 2. Data: 2002-03-11 10:49:58
    Temat: Re: LGnet - zamówienie karty Maestro
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > aktywnego (dotarcia podpisanej umowy, czy można wcześniej)?
    > Tak przy okazji, co jaki okres dopisywane są odsetki na netKonto?

    Przychodzi do Ciebie - ale troche to trwa :)

  • 3. Data: 2002-03-11 11:30:46
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Robert wrote:

    > Czy po założeniu konta LGnet jedna karta Maestro przychodzi automatycznie,
    > czy należy wypełnić zamówienie w serwisie internetowym?

    A przy wniosku o otwarcie rachunku w miejscu gdzie zaznaczalo sie kanaly
    dostepu zaznaczyles karte? Jesli tak to czekaj cierpliwie, ja czekalem
    dosc
    dlugo, kolo 10 dni od uzyskania pelnego dostepu do konta.

    > Jeśli trzeba wypełnić, to czy z wypełnieniem trzeba czekać aż do dostępu
    > aktywnego (dotarcia podpisanej umowy, czy można wcześniej)?

    przypuszczam ze jesli mozna zamowic karte juz na wniosku to tym bardziej
    gdy dziala juz www

    > Tak przy okazji, co jaki okres dopisywane są odsetki na netKonto?

    Na koniec miesiaca

  • 4. Data: 2002-03-11 11:53:13
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > przypuszczam ze jesli mozna zamowic karte juz na wniosku to tym bardziej
    > gdy dziala juz www

    a tak przy okazji - co oznacza "jedna" bezplatna karta Maestro ? Tzn. ze po
    wznowieniu karty bedzie nadal ona bezplatna czy nie (bo juz bedzie
    kolejna-wznowiona) ?

    D.

  • 5. Data: 2002-03-11 12:49:50
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> (news:3C8C9566.81051757@interia.pl):

> [...]
    > dosc
    > dlugo, kolo 10 dni od uzyskania pelnego dostepu do konta.

    Nie pamiętam szczerze mówiąc, ale jeśli taka opcja była, to z pewnością ją
    zaznaczyłem.

    > Na koniec miesiaca

    Dzięki za odpowiedzi!

  • 6. Data: 2002-03-11 12:50:19
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> (news:a6i5r1$5q$1@news.tpi.pl):
> [...]
    po
    > wznowieniu karty bedzie nadal ona bezplatna czy nie (bo juz bedzie

    Ja rozumiem, że wznowiona nadal bezpłatna.

  • 7. Data: 2002-03-11 12:59:20
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > a tak przy okazji - co oznacza "jedna" bezplatna karta Maestro ?

    mozesz podac gdzie wyczytales slowo "jedna" ?

    wydanie PIERWSZEJ karty jest gratis
    wydanie nastepnej karty kosztuje 10 zl
    karta maestro Lg jest wazna przez 1 rok

  • 8. Data: 2002-03-11 13:00:59
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Marcin F wrote:

    > mozesz podac gdzie wyczytales slowo "jedna" ?
    >
    > wydanie PIERWSZEJ karty jest gratis
    > wydanie nastepnej karty kosztuje 10 zl
    > karta maestro Lg jest wazna przez 1 rok

    ok, juz wiem gdzie wyczytales :)))

  • 9. Data: 2002-03-11 13:08:55
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> wrote in message

    > Ja rozumiem, że wznowiona nadal bezpłatna.

    Karta jest bezpłatna, tylko jej wydanie kosztuje 10 zł. :-)

    BAH