  • 1. Data: 2002-03-11 09:26:38
    Temat: Inteligo - kanały sprzedaży
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Cześć,

    piszę pracę dyplomową na temat bankowości internetowej i poszukuję informacji
    na temat kanałów sprzedaży mbanku,Inteligo i Volkswagen Direct. Na pewno przez
    portale, ale czy mają jakiś agentów lub firmy współpracujące?

    Dzięki za pomoc

    Kaśka

  • 2. Data: 2002-03-11 09:33:09
    Temat: Re: Inteligo - kanały sprzedaży
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    przez
    > portale, ale czy mają jakiś agentów lub firmy współpracujące?

    Z tego co wiem chodzili ludzie "sprzedajacy" konto w mBanku.
    Zwroc uwage na polecenie znajo,mych (krag przyjaciol czy 8 ostatnich cyfr
    konta w mBanku).
    Wazna droga pozyskiwania nowych klientow stana sie salony Plusa