  • 1. Data: 2002-03-11 10:11:49
    Temat: VC
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam.
    Od dluzszego czasu szukam banku ktory wyda mi karte Visa Classic.
    Ogolnie warunki sa niezadowalace [wymogi]
    Zalozmy ze mam 21 lat, pracuje na umowe zlecenie i mam dochody w wysokosci
    2500 zl netto.
    Czy mam jakies szanse na uzyskanie takiej karty i w jakim banku?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-03-11 10:14:32
    Temat: Re: VC
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy mam jakies szanse na uzyskanie takiej karty i w jakim banku?

    Masz w wielu. Pierwszy lepszy przyklad ;) BZWBK, Multibank, a takze inne
    banki w tym Pekao SA, BPHPBK i inne :)

  • 3. Data: 2002-03-11 10:14:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Czy mam jakies szanse na uzyskanie takiej karty i w jakim banku?
    Pewnie ze tak, nawet kredytowa :))
    np. VC debetowa Multibank

  • 4. Data: 2002-03-11 10:15:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    oczywiscie niektore beda debetowe, a tylko w nielicznych przypadkach uda Ci
    sie zdobyc chargowa. O KK zapomnij :( (chyba ze masz konto w Millennium od
    co najminej pol roku i zaloyzsz tam lokata, ha ha)

  • 5. Data: 2002-03-11 10:16:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > pracuje na umowe zlecenie
    Ups, chyba kredytowej nie :(