  • 1. Data: 2004-01-06 14:17:18
    Temat: LGnet a Nordea
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Widze ze nikt nic nie pisze wiec ja zaczne. Czy nikt nie przeszedl do konca
    procedury przejscia z LGnet na Nordee ? Ja poki co mam podglad przez stare
    hasla do Netkonta ale jeszcze nie wszedlem przez konto Nordei i wyglada to
    dosc niesmacznie - mianowicie wyglada to tak ze "konwersje" Netkombo Nordea
    potraktowala jak zerwanie wkladow Netkombo a wiec naliczenie ich wg
    najnizszych stawek a nie tak jak zapowiadali listownie - wg stawek 6
    miesiecznych. Czy ktos kto dokonal juz kompletnej konwersji i sprawdzil konto
    poprzez rachunek Nordei moze to potwierdzic? Jesli jest tak jak mysle to
    konwersja zaczyna sie od oszustwa. Nie chce myslec co bedzie dalej...

    D.

  • 2. Data: 2004-01-06 15:28:42
    Temat: Re: LGnet a Nordea
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    W ramach "oszustwa" obliczono oprocentowanie wedlug stawki 4.3% w stosunku
    rocznym. A ile obiecywano?
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 3. Data: 2004-01-07 08:43:48
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Jurek <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W ramach "oszustwa" obliczono oprocentowanie wedlug stawki 4.3% w stosunku
    > rocznym. A ile obiecywano?

    Jezeli tak to ok. Bede musial sprawdzic po wejsciu na konto Nordei. Bo przez
    wejscie na LGnet wydaje mi sie ze liczono wg 2,75 a wiec tak jak przy
    zerwaniu wkladu.

    D.