  • 1. Data: 2003-06-27 08:51:02
    Temat: LGPetro + Nordea - kolejny krok ku unifikacji
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    https://login.lgnet.pl/LGnet/pl/LoginBrowser/login_f
    rm.htm

    Uprzejmie informujemy, iż w najbliższym czasie nastąpi połączenie LG Petro
    Bank SA z Nordea Bank Polska SA. W wyniku fuzji ulegnie zmianie nazwa
    systemu bankowości elektronicznej. Obecnie obowiązująca nazwa LGnet zostanie
    zastąpiona nazwą Solo. Jednocześnie ulegnie zmianie adres internetowy, na
    którym pojawia się ekran logowania do systemu, a co za tym idzie ulegnie
    zmianie certyfikat uwierzytelniający szyfrowane połączenie. Nowy adres
    będzie w domenie https://www.nordeasolo.pl. Po wejściu na dotychczasowy
    adres będziecie Państwo automatycznie przekierowywani na nowy adres.

    Pozdr.
    RJCz

  • 2. Data: 2003-06-27 08:51:22
    Temat: Re: LGPetro + Nordea - kolejny krok ku unifikacji
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Jak wprowadzą Nordeowe opłaty za konto i przelewy to trzeba będzie się
    wynosić :-((((

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-27 09:11:53
    Od: m...@p...onet.pl

    Nie mam za czym płakać. Używam LG tylko do bezprowizyjnych wpłat do mBanku.
    Nawet karty nie zamówiłem do tego rachunku. Dobrze, że jeszcze pozostał Lukas ...
    Tak swoją drogą to opłaty w Nordei nie wyglądają jeszcze tak makabrycznie. Jak
    ktoś ma dochód na przyzwoitym poziomie (ok. 4k PLN), to może śmiało bawić się w
    VIPa. Karta dla siebie i współmałżonka za darmo z możliwością bezprowizyjnej
    wypłaty w bankomatach krajów Basenu Bałtyckiego wygląda interesująco.

  • 4. Data: 2003-06-27 09:35:39
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam za czym płakać. [...] Dobrze, że jeszcze pozostał Lukas ...

    A jeszcze lepiej, że VWBank 1 czerwca zniósł opłaty. To będzie naturalna
    alternatywa dla LGPetro po podwyżkach.

    RJCz

  • 5. Data: 2003-06-27 09:49:57
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A jeszcze lepiej, że VWBank 1 czerwca zniósł opłaty. To będzie naturalna
    > alternatywa dla LGPetro po podwyżkach.

    no i cale szczescie ze bedzie dokad wiac
    cholera - zamknalem konto w solo i znowu chca mnie tam wepchac :-), mam
    nadzieje ze bedzie jakis okres przejsciowy zeby mozna bylo bezproblemowo
    (czyli bez złoci) rozwiazac umowe

  • 6. Data: 2003-06-27 10:32:30
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A jeszcze lepiej, że VWBank 1 czerwca zniósł opłaty. To będzie naturalna
    > alternatywa dla LGPetro po podwyżkach.

    Nie bedzie bo brak oddzialow (poza tym jednym w DC).

  • 7. Data: 2003-06-27 11:19:33
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Nie mam za czym płakać. Używam LG tylko do bezprowizyjnych wpłat do
    mBanku.
    > Nawet karty nie zamówiłem do tego rachunku. Dobrze, że jeszcze pozostał
    Lukas ...

    Myslisz ze jak Lukas sam zostanie z kontem bezprowizyknym
    to nie bedzie chcial wyciagnac reki po kasy ?
    To biznes a nie dzialalnosc charytatywna.
    w/g mnie Lukas chce jeszcze troche klientow zebrac z rynku
    by potem kosic na wiekszej grupie

    PiotR

  • 8. Data: 2003-06-27 11:27:32
    Od: k...@p...onet.pl

    Ale wtedy szybko zamkniemy konto w Lukasie ;)

    Szczerze mowiac, to Nordea oraz LG Petro Bank dla mnie sa najlepszymi bankami
    pod wzgledem obslugi ( nigdy nie bylo zadnych problemow, ktore uraczylem w
    mBanku i MultiBanku oraz w Kredyt Banku i Pekao SA i ING )

  • 9. Data: 2003-06-27 18:21:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pod wzgledem obslugi ( nigdy nie bylo zadnych problemow, ktore uraczylem w
    > mBanku i MultiBanku oraz w Kredyt Banku i Pekao SA i ING )

    telefonicznie ?:)))
    ja się tam nigdy dodzwonić nie mogę, a jak się już dodzwonię, to nic nie
    wiedzą

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-06-30 14:38:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał:
    > Jak wprowadzą Nordeowe opłaty za konto i przelewy to trzeba będzie się
    > wynosić :-((((

    Od jutra z oferty LG Petro Banku znikają produkty bankowości elektronicznej
    m.in. LG Konto i www.kredyt. Jako pierwsze przechodzą one pod szyld Nordea Bank
    Polska. Nordea przejęła LG Petro po koniec ubiegłego roku.
    Jutro także kończy się, prowadzona wspólnie przez oba banki, promocja kredytu
    budowlanego, także promocja oprocentowania dla klientów wnoszących wkład własny
    powyżej 70 proc.

    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/information/
    default.jsp?BV_SessionID=@@@@0627142617.1056983617@@
    @@&BV_EngineID=ccciadcijjeekjfcfnjcgikdhffdgoi.0&typ